برگزاری نشست علمی ـ بصیرتی انتخابات در مدرسه علمیه فاطمه زهرای اطهر(س) ایلام

نشست علمی بصیرتی انتخابات با سخنرانی دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر در مدرسه علمیه تخصصی فاطمه زهرای اطهر(س) ایلام برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، نشست علمی ـ بصیرتی انتخابات با سخنرانی حجت الاسلام حاتمی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر  در مدرسه علمیه تخصصی فاطمه زهرای اطهر(س) ایلام برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام حاتمی ضمن بیان نکات اخلاقی، فلسفه ماه مبارک رجب و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه پر برکت، بیان کرد: امروز مهم ترین مسئله در جامعه ما انتخابات است.

وی افزود: کلمه انتخابات مقدس و مبارک است؛ انتخابات یعنی انتخاب یک فرد اصلح، شایسته، دلسوز و به دور از هر گونه جناح و حزب است.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر اظهار کرد: عملکرد صحیح، شایسته و مناسب ما در جامعه سبب اعتماد مردم و حضور حداکثری خواهد شد؛ پس وظیفه ما طلاب در این زمینه بسیار زیاد است.

وی در پایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه انقلاب در دنیا، که ما در قله هستم، بیان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب افراد اصلح در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری می‌تواند تحول در کشور ایجاد کرده و در کاهش برخی مشکلات و چالش‌های پیش‌رو کمک شایانی کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha