آغاز نشست معاونان فرهنگی، آموزشی و پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران

شناسه خبر : 104464

1399/12/10

تعداد بازدید : 93

آغاز نشست معاونان فرهنگی، آموزشی و پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران
نشست معاونان فرهنگی، آموزشی و پژوهشی حوزه های علمیه خواهران در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران(کوثر)، نشست معاونان فرهنگی، آموزشی و پژوهشی حوزه های علمیه خواهران در سراسر کشور صبح یکشنبه 10 اسفندماه 1399 در سالن شهید سلیمانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران آغاز شد.

معاونان فرهنگی، آموزشی و پژوهشی مدیریت های استانی و مدارس علمیه سراسر کشور به صورت برخط در این نشست حضور دارند.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور، مدیر حوزه های علمیه خوهران به سخنرانی پرداخت و گفت: حوزه های علمیه خواهران با مجموعه ارزشمندی از نیروها در سراسر کشور شکل گرفته و می رود تا فرصت های مناسب را برای خواهران در سطح کشور و اق بین الملل فراهم کند.

وی افزود: یکی از اصول بسیار مهم در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران این است که فرصت برنامه نگاری، برنامه نویسی و اجرای برنامه ها را فراهم کند تا طلاب بتوانند با موفقیت به اهداف خود برسند.

نشست معاونان فرهنگی، آموزشی و پژوهشی حوزه های علمیه خواهران در سراسر کشور طی 2 روز برگزار خواهد شد که قرار است بعد از نشست مشترک هر یک از معاونت ها به همراه معاونان استانی و مدارس نشست های تخصصی را داشته باشند.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته، معاونت فرهنگی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در نشست تخصصی که 10 و 11 اسفندماه 1399 در اتاق جلسات شماره یک مرکز مدیریت برگزار می شود به همراه معاونان سطح کشور «برنامه های اداره کل تهذیبی تربیتی، اداره کل فرهنگی تربیتی، اداره کل امور تبلیغی و اداره کل دانش آموختگان» را بررسی خواهد کرد.

معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران نیز طبق همین برنامه، کمیسیون های تخصصی پذیرش، اساتید و امور آموزشی را با حضور معاونان آموزش مدیریت های استانی و مدارس علمیه خواهران سراسر کشور در سالن شهید سلیمانی برگزار می کند.

در سالن جلسات شماره 2 ساختمان مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران نیز معاونت پژوهش این مرکز به همراه معاونان پژوهش در مدیریت های استانی و مدارس علمیه خواهران سراسر کشور کمیسیون های پژوهشی را برگزار و نقش معاونان پژوهشی مدیریت های استانی در تحقق فعالیت های پژوهشی 1400 را با توجه به استانداردسازی و فرآیندنگاری بررسی می کند.