مدیر کل تبلیغات استان مازندران:

هویت‌بخشی به زن، دختر و خانواده ایرانی، نوک پیکان امور تبلیغی است

شناسه خبر : 124387

1401/04/07

تعداد بازدید : 49

هویت‌بخشی به زن، دختر و خانواده ایرانی، نوک پیکان امور تبلیغی است
مدیرکل تبلیغات استان مازندران گفت: همه تلاش‌ها، در جهت هویت‌بخشی به زن، دختر و خانواده ایرانی است و کنشگری فعال و مؤثر باید مبتنی بر جمعیت عظیم بانوان که پایه حل بسیاری از مسائل نظام است، قرار داده شود.

 به‌گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام والمسلمین شریف تبار در نشست مشترک با مدیر و معاونین حوزه علمیه خواهران مازندران تصریح کرد: ما معتقد به وجود ظرفیت در حوزه بانوان هستیم و گفتمان های مشترک زیادی با این نهاد داریم که یکی از آنها، خانواده ایرانی است که باید با هم افزایی توانمندی های این دو نهاد، برنامه ریزی هایی را در این راستا از جمله بحران و پنجره جمعیت بپردازیم.

وی ادامه داد: خانواده ای موفق و الگو به حساب می‌آید که از حیث شاکله و تعداد افراد استاندارد باشد، نکته بعدی هویت‌ بخشی و خودباوری است که در برنامه‌ها و طرح‌ها پیگیر هستیم تا بعد از آن، به کنشگری و نقش ‌آفرینی در میدان فرهنگی برسیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین شریف تبار بیان داشت: در نهایت، جهت همه تلاش‌ها، هویت‌بخشی به زن، دختر و خانواده ایرانی است و کنشگری فعال و مؤثر را باید مبتنی بر جمعیت عظیم بانوان که پایه حل بسیاری از مسائل نظام است، قرار دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به نقش مهم بانوان در گفتمان سازی در عرصه های مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: سمت و سو و موقف اصلی‌ امروز سازمان تبلیغات، این‌طور رقم ‌زده‌شده که مرکز گفتمان سازی و فراگیری نهضت تبیین باشد و تا جامعه بانوان یعنی نیمی از جامعه را نبینیم، این گفتمان سازی انجام نمی‌شود؛ در سازمان تبلیغات طرح‌های متعددی داریم، مثلاً طرح‌هایی که هدفش هویت‌بخشی به دختر جوان ایرانی است و به‌دنبال این هستیم که فرماندهانی در این زمینه تربیت کنیم تا بدنه فراگیر در استان داشته باشیم.