کنشگری، زیر بنای تحولات عمیق سیاسی در جامعه است
306144

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) محمودآباد گفت: کنشگری، زیر بنای تحولات عمیق سیاسی در جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید، پیش نشست علمی کنگره بین المللی "علامه طباطبایی"، با حضور طلاب در مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) محمودآباد، با هدف ایجاد انگیزه علمی، پژوهشی و آشنایی طلاب با فضای علمی، برگزار شد.

خانم سکینه اردشیری، معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) محمودآباد، در این نشست، با اشاره به سخن علامه بیان کرد: ایشان در زمان عزیمت به قم، به مطالعه وضعیت موجود پرداختند و به این نتیجه رسیدند که هیچ تناسبی بین نیاز جامعه و آنچه در حوزه بود، وجود نداشت، جامعه احتیاج داشت به عنوان یک جامعه اسلامی، قرآن را درست بشناسد و از گنجینه های علوم این کتاب عظیم الهی بهره ببرد.

خانم اردشیری تاکید کرد: تفسیر المیزان یکی از منابع مهم و ارزشمند است، استاد مطهری در این باره می گوید، پاسخ همه مشکلات را در این کتاب پیدا کردم و هر زمان که آن را مطالعه می کنم، به چیز جدیدی دست می یابم.

وی افزود: کنشگری، زیربنای تحولات عمیق سیاسی در جامعه است، علامه به سطوح عمیق سیاست دست پیدا کردند و تفکر، اندیشه، اخلاق و اعتقاد را مهندسی کردند، ایشان هموار نوآوری و ابداع داشتند و به مسائل روز جامعه توجه می کردند و در تعاملات با دیگران دقت داشتند.
 

برچسب‌ها