تک‌درس های تخصصی دانش‌افزایی مشاورین

تک‌درس های تخصصی دانش‌افزایی مشاورین به همت پژوهشکده زن و خانواده برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه‌های علمیه خواهران، پژوهشکده زن و خانواده «تک‌درس‌های تخصصی دانش‌افزایی مشاورین» را برای علاقه مندان به مباحث مشاوره ای برگزار می‌کند.

«مدیریت مصرف رسانه در خانواده» یکی از عناوین تک درس های تخصصی دانش‌افزایی مشاورین است که زیرنظر استاد محمد کهوند روز های ۱۷ و ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ در ۴ جلسه و در ساعات ۱۲:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و ۱۴ تا ۱۵ برگزار می‌شود و هزینه شرکت در این دوره ۱۵۰ هزار تومان اعلام شده است.

«مهارت ارتباطی والدین قبل، حین و بعد ازدواج فرزندان» نیز دیگر تک درس تخصصی دانش‌افزایی مشاورین است که

توسط دکتر مجید همتی روزهای ۲۶ و ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ و از ساعت ۱۰ تا ۱۲ طی ۲ جلسه ارائه خواهد شد؛ هزینه شرکت در این دوره نیز ۱۲۰ هزار تومان است.

افرادی که در هر ۲ دوره شرکت کنند با دریافت کد تخفیف از آیدی (ایتا) پژوهشکده زن و خانواده شامل تخفیف ۷۰ هزار تومانی شده و فقط ۲۰۰ هزار تومان پرداخت خواهند کرد.

این دوره ها به صورت حضوری در پژوهشکده زن و خانواده به نشانی قم، انتهای بلوار امین، بلوار الغدیر، کوچه ۱۰، پلاک ۵ و آنلاین برگزار می شود و گواهی شرکت در دوره به حاضران برخط و حضوری ارائه خواهد شد.

علاقه مندان به شرکت در «تک‌درس های تخصصی دانش‌افزایی مشاورین» می توانند با مراجعه به لینک https://lms.wfrc.ac.ir/product-category/online-course/ نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

همچنین علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با آیدی ایتا @amozeshwrc و شماره تماس ۰۲۵۳۲۶۳۳۵۷ و ۵۸ داخلی ۴۶۱۶ یا ۴۶۱۷ ارتباط برقرار کنند.

تک‌درس های تخصصی دانش‌افزایی مشاورین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha