کد خبر: 129438
۳ اسفند ۱۴۰۱، ۸:۳۱
انتشار کتاب «زن در اسناد بین‌الملل»

کتاب «زن در اسناد بین‌الملل» به همت انتشارات پژوهشکده زن و خانواده منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، انتشارات پژوهشکده زن و خانواده کتاب «زن در اسناد بین‌الملل» به کوشش زهره نصرت خوارزمی را چاپ و روانه بازار نشر کرد.

این کتاب ماحصل تلاشی جمعی و کم‌سابقه‌ از محققان حوزۀ زنان است که ضمن ارائۀ تصویری جامع از اسناد و موضوعات اولویت‌دار حوزۀ زنان در سازمان ملل متحد، مخاطب را با عمق و پیچیدگی مفهومی و مصداقی پارامترهای توسعۀ پایدار درگیر می‌کند.

این کتاب تغییرات پارادایمی در نگاه به مقولۀ جنسیت در بافتار توسعۀ پایدار را تبیین کرده است و فهمی از کنش‌های اجتماعی و سیاسی حول آنها شکل می‌دهد که کمتر مورد توجه بوده است.

درک نقاط گفتمانی مورد تفاهم و مورد افتراق با گفتمان انقلاب اسلامی آغاز مسیری برای تعامل مؤثر با جهان اطراف است که زنان ایران زمین را قادر خواهد ساخت، رویکردی سازنده و برآمده از مزیت‌های گفتمانی خویش در ادبیات بین‌الملل اتخاذ کنند.

بدین ترتیب، امید می‌رود کتاب حاضر در مقام نظر، نقطۀ عطفی در حوزۀ زنان برای گروه‌های مطالعاتی زنان و خانواده در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه کشور رقم بزند و همچنین در عرصۀ عمل به کنشگری مناسب در فضای بین‌الملل بینجامد.

علاقه‌مندان جهت خرید این کتاب می‌توانند به فروشگاه اینترنتی پژوهشکده زن و خانواده به نشانی https://lms.wfrc.ac.ir/shop مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha