پیام تبریک مدیر حوزه علمیه خواهران سمنان به مناسبت سال نو و حلول ماه مبارک رمضان

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان در پیامی فرارسیدن سال نو و حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین  مهدی نجم مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان در پیامی فرارسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

مدیران، طلاب و کادر محترم مراکز آموزش عالی و مدارس علمیه تابعه استان زیدعزهن

سلام علیکم

یا مقلب القلوب و الابصار   

یا مدبر الیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

حلول سال نو و بهار پر طراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت و دمیده شدن روح نشاط و حرکت به سوی بالندگی و سرافرازی در کالبد منتظران می‌ باشد و تقارن آن با ماه ضیافت الهی و بهار قرآن را به محضر مراجع بزرگوار تقلید خاصه مقام معظم رهبری دامت برکاتهم، حوزه های علمیه و تمامی بزرگواران تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

شایسته است با فرارسیدن روزی که در آن توقع ظهور می رود برای تعجیل در امر فرج صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه دست به دعا برداریم چرا که فرموده اند: " نوروزی نیست مگر آن که در آن توقع فرج داریم زیرا نوروز از روزهای ما است" (بحارالانوار،ج۵۶، ص۱۱۹).

امیدواریم در سال جدید با اتکال به خداوند منان و به پشتوانه سرمایه های ارزشمند انسانی کارآمد و هم چنین بهره گیری از کلیه منابع و امکانات موجود، به گونه ای عمل نماییم تا اتصال به انقلاب جهانی حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه و عزت واقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی، حرکت در مسیر تمدن سازی و نیز ارتقای سطح رضایتمندی جامعه طلاب در راستای اهداف و برنامه های حوزه های علمیه بیش از گذشته تحقق یابد.

از تلاش های بی شائبه و مجدانه یکساله همکاران گرامی، اساتید،کادر و مدیران محترم مدارس تشکر نموده  و از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون شما بزرگواران را در سال پیش رو خواستارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha