مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد به همراه معاون آموزش با حضور در مدارس علمیه خواهران ریحانه الرسول(سلام الله علیها) و معصومیه یزد، از نزدیک از روند برگزاری امتحانات بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، صبح امروز حجت الاسلام و المسلمین محمد کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد به همراه  معاون آموزش حوزه علمیه خواهران، خانم فاطمه نظیر با حضور در مدارس علمیه خواهران ریحانه الرسول(سلام الله علیها) و معصومیه یزد، از نزدیک از روند برگزاری امتحانات به صورت سرزده بازدید کردند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در این بازدیدها  ضمن بررسی کیفیت برگزاری امتحانات، تجهیزات و امکانات و همچنین مشارکت مراقبین امتحانی، با قدردانی از  مدیر و عوامل اجرایی برگزار کنندگان امتحانات در مدارس، بر رعایت قوانین و مقررات آموزشی و ایجاد نظم و آرامش طلاب تاکید کرد. 

دیدار و گفت و گو با مدیران مدارس علمیه خواهران ریحانه الرسول(سلام الله علیها) و معصومیه به جهت اطلاع از روند برگزاری امتحانات و مسائل جاری مدرسه، از دیگر برنامه های این بازدید بود.

لازم به ذکر است؛ بر اساس اعلام تقویم آموزشی نیمسال اول سال  تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ حوزه های علمیه خواهران،  شروع امتحانات این نیمسال  از ۱۰ دی ماه  آغاز شده و تا ۳۰ دی ماه ادامه خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha