بیانیه مدیریت حوزه علمیه خواهران استان ایلام در حمایت از فلسطین

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان با حمایت قاطع از ملت فلسطین و محکومیت جنایات گذشته و حال جنایتکاران اسرائیلی و آرزوی پیروزی نهایی مظلومان فلسطین بر رژیم اشغالگر قدس و نابودی هرچه سریع‌تر آن، از همه شخصیت‌ها، نهادها و سازمان‌های داخلی و خارجی می‌خواهد که با درک شرایط کنونی، به حمایت صریح از مردم فلسطین و محکومیت جنایات اسرائیل برخاسته و تکلیف شرعی و انسانی تاریخی خود را به انجام رسانند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، در پی پیروزی جبهه مقاومت فلسطین بر رژیم غاصب صهیونیستی در عملیات طوفان‌الاقصی، اجلاس مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور بیانیه‌ای صادر کرد.
#شرح_بیانیه
بسم‌ الله قاصم الجبارین
وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌ عَزیزٌ
(سوره مبارکه حج آیه ۴۰) 
اشغالگری رژیم تبهکار صهیونیستی و ظلم نابخشودنی آنان در حق مردم مظلوم فلسطین در غصب ظالمانه آن سرزمین و آواره ساختن میلیونها انسان بی گناه، پس از گذشت نزدیک به هشتاد سال، امروز با پاسخ مردم جان بر کف فلسطین و واکنش به دهه ها آوارگی و بی خانمانی مواجه شده است.
آری!صحنه‌های درخشان مقاومت و ایستادگی ملت فلسطین و ورود نسل جوان فلسطینی و حضور میدانی، خودجوش متکی بر اسلام، قدرت عظیمی را به صفوف خستگی ناپذیر مبارزان فلسطینی تزریق، و نوید بخش آینده روشنی فراروی مردم مظلوم و زجرکشیده فلسطین خواهد بود.
همان گونه که در سالیان گذشته، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر روند نابودی اسرائیل غاصب تأکید نموده بودند، در روزهای اخیر نیز فرمودند که روند رو به زوال رژیم صهیونیستی آغاز گردیده و توقف ناپذیر است. زوال این رژیم ساختگی و غاصب قطعی است چرا که ظلم هیچ گاه ماندگار نخواهد بود و روزی فراخواهد رسید که بانیان آن در پیشگاه عدل الهی و پیش از آن، در دنیا و به دست مجاهدان ظلم ستیز، مجبور به تحمل تبعات جنایات خود خواهند شد.
بی شک امپراطوری رسانه ای نظام سلطه که پیوندی عمیق با صهیونیسم جهانی دارد در این ماجرا هم خواهد کوشید که جای ظالم و مظلوم را عوض کند. قاتلان صدرا و شتیلا، در پی فریب افکار عمومی جهان برای ادامه جنایت های خود هستند.
از این رو، مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان با حمایت قاطع از ملت فلسطین و محکومیت جنایات گذشته و حال جنایتکاران اسرائیلی و آرزوی پیروزی نهایی مظلومان فلسطین بر رژیم اشغالگر قدس و نابودی هرچه سریع‌تر آن، از همه شخصیت‌ها، نهادها و سازمان‌های داخلی و خارجی می‌خواهد که با درک شرایط کنونی، به حمایت صریح از مردم فلسطین و محکومیت جنایات اسرائیل برخاسته و تکلیف شرعی و انسانی تاریخی خود را به انجام رسانند.
سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ
حسین تمرخانی
مدیرحوزه علمیه خواهران استان ایلام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha