ملت ایران مصمم تر از گذشته راه شهید سلیمانی را ادامه می‌دهند
269344

مدیر مدرسه علمیه کوثر علی آباد کتول گفت: شهادت سردار سلیمانی برای ملت ایران حیات طیبه ای بود که روحی تازه بر پیکر امت ما دمید و ملت ما مصمم تر از دیروز راهش را ادامه خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری کوثر از گلستان، خانم نسیبه ترقی در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و دهه بصیرت در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه کوثر علی آباد کتول بیان کرد: همزمان با گام دوم انقلاب، شهادت حاج قاسم باعث روشنگری و بصیرت افزایی مردم نسبت به دشمنان به ویژه آمریکا شد.

وی با توجه به نقش آفرینی سردار سلیمانی در تربیت نسل دوم انقلاب افزود: حاج قاسم توانست با ثبات قدم، اخلاص و مجاهدت از خواص نسل اول انقلاب باشد، که در تربیت نسل دوم انقلاب در میدان عمل، مبارزه و جهاد و شکل دهی جریان مدافعان حرم نقش بسزایی داشتند.

مدیر مدرسه علمیه کوثر علی آباد کتول خاطرنشان کرد: نسل دومی که به عنوان مخاطبان بیانیه گام دوم انقلاب، هنوز هیچ مسئولیتی در اداره کشور برعهده نداشتند اما با هدایت سردار سلیمانی وارد عرصه مبارزه شده و در جریان حمله داعش توانمندی خود را نشان دادند و با بذل جان خود مانند شهید حججی به عنوان اسوه و الگوی نسل دوم انقلاب معرفی شدند.

ترقی، تفکر و راه سردار سلیمانی را مکتب و آرمان دانست و گفت: حاج قاسم تنها یک شخص نیست بلکه مکتبی است که با شهادتش موجب تحولات عظیمی در دل‌ها و آرمان ها شد که چشم‌های غبار گرفته با شهادتش بینا و بصیر شدند.

وی به دستاوردهای شهادت حاج قاسم اشاره کرد و ادامه داد: با شهادت حاج قاسم که به دستور مستقیم رئیس جمهور آمریکا انجام شد، مردم به روشنی دریافتند که دشمن، ایستادگی، اقتدار و صیانت از منافع ملی و امنیت ملی ما را نشانه گرفته است.

استاد حوزه در پایان اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی برای ملت ایران حیات طیبه ای بود که روحی تازه بر پیکر امت ما دمید و شیشه عطری بود که دل‌های امت را به وجودش عطرآگین کرد و ملت ما مصمم تر از دیروز راهش را ادامه خواهند داد.

برچسب‌ها