حضرت زهرا (س) حقیقت بین و واقع نگر بود
271266

استاد حوزه گفت: حضرت زهرا (سلام الله علیها) شخصیتی بصیر و حقیقت بین بوده و در پدید آمدن وقایع غصب خلافت در حمایت از ولایت سکوت نکرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان خانم ساره حسینی پور در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت تقارن ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و دهه فجر انقلاب اسلامی، بیان کرد: اهل بصیرت با امداد نیروی قدسی که به آنها عطا شده، از عبرت ها، بهره می گیرند و آن گاه راه های روشنی را می پیمایند و بدین ترتیب، از افتادن در پرتگاه ها و لغزش گاه ها در امان می مانند.
 
استاد حوزه گفت: جایگاه ولایت در جامعه مانند ستونی است که وقتی باشد خیمه پابرجاست لذا امام جامعه به عنوان شخصیت و جایگاهی که آسیب ها را دیده، نقاط قوت و ضعف را می داند، مردم را به سمت توکل و اتکا به خداوند متعال سوق می دهد.
 
وی ادامه داد:  امام جامعه دارای مدیریت سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و سایر موارد است و نقشی بسیار جدی به خصوص در دفع فتنه های اقتصادی و سیاسی، تهاجم فرهنگی، آسیب های اجتماعی و غیره دارد که ایها جامعه را به بالندگی می رساند.
 
حسینی پور در پایان گفت: زنان جامعه و به خصوص طلاب باید با تاسی به بصیرت فاطمی، گوش به فرمان ولایت بوده و سخنان رهبر انقلاب را فصل الخطاب بدانند، نگاه ولایت را شناخته و درک کرده، به گونه ای که با اشاره ایشان به موضوعات، امر را پذیرفته و نیت ولایت را عملی کنند و رمز موفقیت این مساله نیز در تمامی عرصه ها "ولایت مداری" و "ولایت پذیری" آنان است.

برچسب‌ها