امام علی(ع)، تا ابد سردمدار عدالت اجتماعی است
273068

مدیر مدرسه علمیه نرجسیه(س) رودان، با بیان اینکه عدالت، باید به یک فرهنگ عمومی در میان ملت ایران تبدیل شود، گفت: امام علی(ع)، تا ابد سردمدار عدالت اجتماعی است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم عاطفه انصاری ضمن تبریک سالروز ولادت امام علی(ع) اظهار داشت: امام اول شیعیان، تنها فرمانروایی بودند که در حکومتش عدالت، معنای واقعی خود را پیدا کرد.
 
خانم انصاری افزود: پیامبر(ص)، امام علی(ع) را دارای ویژگی هایی می‌دانستند که منحصر به شخص امیرالمومنین(ع) بود؛ تولد در کعبه و شهادت در مسجد، نمونه هایی از این ویژگی‌هاست.
 
استاد حوزه ضمن تاکید بر اینکه نام فرزندان پسر خود را علی بگذارید، تصریح کرد: گذاشتن نام علی، باعث خیر و برکت در زندگی می‌شود و در قیامت امام علی(ع) شفیع افراد می شوند.
 
استاد حوزه ضمن تاکید بر بیانات امام خامنه ای(حفظه الله) "همان‌گونه که قرآن محور وحدت اولیه جهان است، امیرالمومنین(ع) نیز شخصیت وحدت آفرین جهان است" تصریح کرد: مسئولان فرهنگی نباید ابایی از بیان حقانیت امام علی(ع) داشته باشند.
 
وی در پایان ضمن تاکید بر اینکه برجسته‌ترین شعار امیرالمومنین(ع) که به دنبال اجرای آن بودند، عدالت است؛ خاطر نشان کرد: عدالت باید به یک فرهنگ عمومی در میان ملت ایران تبدیل شود و مردم باید عدالت و انصاف را‌‌ در مسائل داخلی و جهانی را به عنوان یک فریضه همواره پیگیر باشند.

برچسب‌ها