نشست معاون امور حوزه ها با کادر مدیریت استان کرمانشاه برگزارشد
277152

در نشست معاون امور حوزه های علمیه خواهران با کادر مدیریت استان کرمانشاه، بر برنامه هایی برای تقویت هیات امنای مدارس علمیه تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد واحدی، در نشستی با کادر مدیریت استان کرمانشاه، به بیان مسائل و راه حل مشکلات کارکنان مدیریت استان و مدارس پرداخت.
 
در این نشست وی ضمن شنیدن دغدغه ها و مشکلات همکاران استان، با اشاره به برخی ضرورت ها برای استان از جمله تاسیس مرکز پژوهشی و مجله پژوهشی و همچنین ضرورت جذب بودجه پژوهشی از طرف استان، بیان داشت: این مسائل دغدغه همکاران در معاونت پژوهش نیز است.                        
 
معاون امور حوزه های علمیه خواهران، ضمن اشاره به تلاش در جهت تقویت هیات امناء مدارس گفت: برنامه 3 ساله و مطالعات در این زمینه از سوی مرکز در حال انجام است و کارهای خوبی صورت گرفته است. 
 
وی در ادامه نشست، بر همکاری منسجم و قوی بین همکاران و مدیر جدید تاکید کرد و با اشاره به توانایی کادر مدیریت حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه، نوید پیشرفت حوزه استان را داد.
 
شایان ذکر است این نشست در حاشیه مراسم معارفه مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه که با حضور مدیر حوزه های علمیه خواهران برگزار شد، صورت پذیرفت.

برچسب‌ها