افراد بابصیرت، رای می دهند
278184

معاون بررسی و گفتمان سازی سازمان بسیج اساتید کشور، از وظایف حوزه های علمیه را روشنگری و بصیرت افزایی جهت حضور حداکثری در انتخابات دانست و گفت: افرادی که دارای بصیرت بالا هستند، رای می دهند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، آقای حسین عبداللهی‌فر، معاون بررسی و گفتمان سازی سازمان بسیج اساتید کشور، در نشست بصیرت افزایی در راستای انتخابات1400، که در مدرسه علمیه نرجس(علیها السلام) زاهدان برگزارشد، گفت: تا انتخابات چند روزی بیشتر باقی نمانده است، وضعیت کنونی ما، شبیه جنگ احزاب در صدر اسلام است که دشمنان اسلام، همگی متحد شدند و با همراهی طوایف یهودی، مدینه را محاصره کردند. مسلمانان اطراف مدینه خندق حفر کردند تا از ورود دشمن جلوگیری کنند. دشمن با مشاهده همبستگی مسلمانان، پشیمان شد.

وی تصریح کرد: باید ببینیم دشمن چه می خواهد تا ما بر عکس آن  عمل کنیم. در این صورت است که دشمن فرار می کند. دشمن فکر می کند مردم پای صندوق های رای نمی آیند و تحریم ها و ناکارآمدی ها ی داخلی تاثیر گذاشته و مردم را از رای دادن منصرف کرده است. باید سخن رهبر انقلاب حفظه الله را که می فرمایند: تا الان از سخنران ها می خواستیم دعوت به رای نمایند، اما حال از همه می خواهیم، از یکایک ملت می خواهیم....

آقای عبداللهی فر، با اشاره به اینکه افرادی که در این دوره، وضعشان خوب شده و سود به دست آوردند، رای نمی دهند، چون اینها برای رای دادن علت می خواهند، خاطرنشان کرد: اما برخی که با انگیزه رای می دادند، به علت تحریم ها و سایر مشکلات دیگر، انگیزه ای برای رای دادن ندارند، در این اوضاع، افرادی رای می دهند که از بصیرت بالایی برخوردارند.

وی در ادامه بیان داشت: دشمن فکر می کند که به دلیل تحریم ها و ناکارامدی های داخلی، انتخابات با مشارکت کمی برگزار می شود، مانند شرایط ما در زمان فتح خرمشهر. دو سال اول همه دنیا ما را محاصره کردند و برای همه چیز تحریم بودیم، وضعیت اقتصادی خیلی بدی داشتیم، هر روز بمباران و حملات دشمن... اما مردم ایران مقاومت کردند. لذا خدا با صابران است. وقتی خرمشهر آزاد شد، نظر همه دنیا نسبت به ما عوض شد و در شش سال بعدی به ما گفتند شما قانون جنگ را عوض کنید لذا ما به خودمان باور کردیم. اکنون مقام معظم رهبری حفظه الله فرمودند: خرمشهر ها در پیش است، ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ فتح خرمشهر داریم، در اینجا هم جنگ تن به تن داریم اما در خرمشهر گلوله ها سربی بود و سرایت می کرد و می فهمیدیم چه کسی مجروح و شهید می شود، اما اینجا گلوله سرد است، جانبازها و قربانیان مشخص نیست، گلوله شبهاتی است که از گوشی های همراه شلیک می شود و در واقع پایگاه دشمن در جیب ماست.

معاون بررسی و گفتمان سازی سازمان بسیج اساتید کشور اظهار داشت: اویل انقلاب، ضد انقلاب ها به انقلابیون می گفتند: ۶ کلاسی ها و بقیه تحصیل روحانیون را حساب نمی کردند که نمونه این افراد را در حال حاضر داریم که به حوزوی ها اینچنین می گویند، در حالی که من به عنوان یک دانشگاهی که با اساتید دانشگاه کلاس دارم، می گویم انقدر بی سواد در دانشگاه داریم که اگر واقعا حوزه ها را نداشتیم، دچار گرفتاری و نقص ها و... بودیم. زیرا دانشگاه نظیری مانند علامه طباطبایی، شهید مطهری،  علامه مصباح یزدی،  علامه حسن زاده و... نداشته است. دانشگاهیان در یک رشته خاص و محدود تحصیل می کنند اما حسن زاده آملی ها هستند که پاسخگوی سوالات افرادی از قبیل ریاضی دانان هستند.

وی افزود: دشمن می خواهد اکثریت مردم پای صندوق رای نیایند و بگویند با اقلیت، فرد خودشان را روی کار آوردند و می خواهند بگویند این اکثریت که رای ندادند با ما هستند و به ما بگویند قله را با اقلیت فتح کردید و این یعنی ضعف. شعار ما این بود که هر رای، تیری به دشمن است، اما اکنون دشمن می گوید هر عدم رای، یک تیر به نظام است!

برچسب‌ها