طلاب خواهر، هدایت گر جامعه برای حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح باشند
278265

آقای مجلسی، تحلیل گر مسائل سیاسی، داشتن بصیرت را بر آحاد مردم ضروری و لازم دانست و گفت: طلاب حوزه های علمیه خواهران، باید هدایت گر جامعه برای حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح باشند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، نشست بصیرتی ویژه انتخابات، با حضور آقای اسماعیل مجلسی، تحلیل گر مسائل سیاسی، در مدرسه فاطمه معصومه(علیها السلام) زاهدان برگزارشد.

وی در این جلسه اظهار داشت: در انتخابات سال 1400 تمام جبهه ضد انقلاب در مقابل تمام جبهه انقلاب قرار گرفته است، لذا این انتخابات از حساسیت بالایی برخوردار است. دشمنان داخلی و خارجی سعی دارند نیروهای انقلابی به قدرت نرسند و با تبلیغات منفی در فضاهای حقیقی و مجازی تلاش دارند که انقلابیون رای نیاورند.

آقای مجلسی، تصریح کرد: از دیگر اقدامات دشمن برای رسیدن به این هدف این است که قشر مذهبی و انقلابی کشور را سرگرم دین و مذهب کنند و از سیاست دور نگه دارند و اینگونه به آنها تلقین کنند که سیاست کثیف است و نباید در آن ورود کرد. لذا داشتن بصیرت که همان آگاهی از دین و سیاست است، برای آحاد مردم لازم و ضروری می باشد.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که فرمودند: انتخابات هم می تواند مایه اعتلا و آبرو شود و هم می تواند مایه سستی و مشکلات، اگر مردم با اخلاق و با نظم شرکت کنند و حدود قانون و اسلام را رعایت نمایند، مایه عزت جمهوری اسلامی است و اگر قانون شکنی کنند، انتخابات به ضرر ما خواهد شد، تصریح کرد: طلاب حوزه های علمیه خواهران، بر اساس ظرفیت هایی که دارند باید هدایت گر جامعه برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح، در جامعه باشند.

برچسب‌ها