ایجاد شور انتخاباتی و ترغیب مردم به حضور حداکثری از وظایف حوزویان است
278544

جانشین بسیج طلاب اردکان، در نشست بصیرت افزایی طلاب مرکز تخصصی فاطمه الزهرا(س) اردکان، ایجاد شور انتخاباتی و ترغیب مردم به حضور حداکثری در انتخابات را از وظایف طلاب و مبلغین دانست.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهرن، حجت الاسلام و المسلمین کمال مروتی، جانشین بسیج طلاب اردکان، با اشاره به نقشه‌ها و خواسته‌های دشمنان انقلاب و نظام گفت: دشمنان می‌خواهند با دلسرد کردن مردم و ترویج شبهات مردود با نیل به اهداف شوم خود، چهره انقلاب و امام و رهبر را تخریب کنند.

وی با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) درباره نقش مردم در تعیین سرنوشت کشور تأکید کرد: کارهای تشکیلاتی اقشار مختلف مردم بخصوص فعالیت‌های گروه‌های جوان می‌تواند در این مسیر تأثیرات بزرگی بگذارد.

جانشین بسیج طلاب اردکان با تأکید بر به کارگیری روش‌های مختلف تبلیغی، تبلیغ چهره به چهره، تماس تلفنی نمایشی و صحبت‌های چند ثانیه‌ای را از قالب‌های تبلیغ خواند و افزود:  تبلیغ چهره به چهره از مهمترین راه‌های تأثیرگذار در تشویق مردم به حضور حداکثری و انتخاب اصلح است.

وی با توجه به حساسیت انتخابات 28خرداد، طلاب و مبلغین را به ایجاد شور انتخابات و ترغیب مردم به شرکت حداکثری توصیه و با تبیین و تحلیل سفارشات رهبر انقلاب(مدظله العالی) تصریح کرد: با تمسک به نیروی ایمان و اخلاص مردم مؤمن و انقلابی، خواسته‌های دشمنان کشور نقش بر آب خواهد شد.

این کارشناس دینی تأکید کرد: شناساندن اسلام، انقلاب و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی، باید در به طور مستمر و به شیوه‌های صحیح ادامه داشته باشد.

پاسخگویی به سؤالات و شبهاتی که در زمینه انتخابات در فضای حقیقی و مجازی مطرح بود، از دیگر برنامه های این نشست بصیرتی بود.

برچسب‌ها