تقدیر از برگزیدگان مسابقات فرهنگی، پژوهشی مدرسه علمیه حضرت زهرا(س)
278921

جشن بزرگ دهه کرامت و آیین تقدیر از برگزیدگان مسابقات قرهنگی - پژوهشی مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) سنجان در استان مرکزی برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم معصومه امینی، مدیر مدرسه علمیه مدرسه حضرت زهرا(س) سنجان، ضمن تبریک دهه کرامت و تاکید بر بهره گیری از معنویات این دهه مبارک گفت: دهه کرامت فرصت مناسبی برای آشنایی هر چه بیشتر افراد جامعه به ویژه بانوان جوان با سیره و منش حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) سنجان، با اشاره به ولایتمداری و ولایتپذیری این بانوی بزرگ اسلام افزود: ما نیز باید با الگوگیری از ایشان در مسیر ولایت و ارزش های دینی،  اسلامی و انقلابی حرکت کنیم.

وی به برگزاری جشن بزرگ دهه کرامت با حضور بانوان طلبه و خانواده های آنها در مدرسه علمیه حضرت زهرا(سلام الله علیها) سنجان اشاره کرد و ادامه داد: این مراسم با حضور مهمانان از مرکز مدیریت استان، مبلغین فعال و کارکنان، فارغ التحصیلان و دختران طلاب با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن مدرسه برگزار شد.

این مقام مسئول ادامه داد: در این مراسم از فرزندان دختر زیر سن 17 سال خواهران طلبه به مناسبت روز دختر و میلا حضرت فاطمه معصومه(س) تقدیر شد.
خانم امینی اضافه کرد: در این مراسم از برگزیدگان در زمینه مسابقات فرهنگی و پژوهشی نیز با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد.

برچسب‌ها