ویژه‌برنامه "ساحل حجاب" در  هفته عفاف و حجاب در رودسر برگزارشد
280257

ویژه‌برنامه "ساحل حجاب" با موضوع تحکیم بنیاد خانواده در سایه سار حجاب، در هفته عفاف و حجاب در ساحل شهر رودسر برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، همزمان با هفته عفاف و حجاب، ویژه‌برنامه "ساحل حجاب" با مشارکت مدرسه علمیه فاطمیه رودسر و بسیج خواهران در ساحل شهر رودسر برگزارشد.

خانم آقاجانی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه رودسر بیان داشت: در این برنامه که با برگزاری نشست فرهنگی پژوهشی با موضوع «تحکیم بنیاد خانواده در سایه‌سار حجاب» همراه بود، اساتید حوزه علمیه خواهران خانم‌ها رمضانخواه، کشدوست، میرتبار و مهدی‌زاده در قالب گفتمان و کرسی آزاداندیشی ضمن پراختن به موضوع عفاف و حجاب، به سوالات حاضرین پاسخ گفتند.

وی افزود: در این برنامه سخنرانان ضمن اشاره به فلسفه حجاب با توجه به آیات و روایات، به بررسی مسائل مختلف پیرامون این موضوع از جمله اثرگذاری آن در تحکیم بنیان خانواده پرداختند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه رودسر، با اشاره به بخش‌های دیگری از مباحث مطرح شده گفت: انسانی که طالب آزادی است، بایستی خودش را بالا ببرد تا از درجه حیوانیت بالاتر رود و به درجه‌ی انسانیت برسد و در این میان اهمیت اخلاق در کنار حجاب نیز حائز اهمیت است؛ چرا که خداوند متعال رسول اکرم(صل الله علیه وآله وسلم) را به واسطه مزین‌بودن به اخلاق نیکو به پیامبری مبعوث کردند.

وی در پایان افزود: برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر، توزیع بسته‌های فرهنگی و شاخه‌های گل میان مسافران و ایستگاه نقاشی و اهداء جوایز از دیگر فعالیت‌های طلاب در حاشیه این برنامه بود.

برچسب‌ها