مسئله حجاب را با دلیل عقلی و علمی به فرزندان خود بیاموزید
280446

خانم معصومی‌اصل، استاد دانشگاه گفت: مسئله حجاب را با دلیل عقلی و علمی به فرزندان خود بیاموزیم زیرا ایمان ارثی و فصلی، دوام و پایداری ندارد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، نشست تخصصی حجاب با همکاری مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) فاضل آباد و سایر نهادهای اجرایی در پارک فرهنگیان این شهر برگزار شد.

در این نشست، خانم معصومی با بیان این مطلب که حجاب و عفاف یکی از شعائر الهی است و برگزاری نشست‌ها و همایشات باعث احیاء این موضوع می شود، اضافه کرد: این برنامه‌ها مقدمه‌ای برای مقوله حجاب و عفاف محسوب شده و برای نهادینه کردن این امر اقدامات فراتری نیاز است.

وی اشاره کرد: دشمن با تشکیل اتاق فکرهای بسیاری، در تغییر سبک زندگی تلاش می‌کند؛ و با اجرای برنامه های پیچیده، فضای مجازی را قتلگاه فرهنگی برای جوانان کرده است.

مدرس دانشگاه خاطرنشان کرد: فرهنگ مانند هوا برای تنفس بوده و در صورت مسمومیت، هلاکت همه را در پی خواهد داشت؛ مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) می فرمایند: «من برخی اوقات به خاطر مسائل فرهنگی بی‌خواب می شوم».

خانم معصومی‌اصل اذعان داشت: با وجود مراکز فرهنگی بسیار، باز هم در مقوله عفاف و حجاب کم‌کاری شده است و در صورت عدم تجهیز هوشیارانه در این مقوله، نه تنها حجاب و عفاف نابود می‌شود، بلکه خطر گریز از دین برای نسل آینده به وجود خواهد آمد.

وی با تاکید بر این مطلب که مادران دانشمند و عاقل می‌توانند دین را به زیبایی به فرزندان خود منتقل کنند، افزود: دشمن به عدم اقناع جوانان توسط خانواده‌ها پی برده است.

مدرس دانشگاه تاکید کرد: مسئله حجاب را با دلیل عقلی و علمی به فرزندان خود بیاموزیم زیرا ایمان ارثی و فصلی، دوام و پایداری ندارد.

در حاشیه این نشست، نمایشگاه محصولات خانگی بانوان و آموزش نقاشی بر روی شیشه برای نوجوانان‌ و نقاشی کودکان برگزار شد.

برچسب‌ها