آماده سازی دو جهیزیه برای نوعروسان
280768

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه رودسر از تهیه و تحویل جهیزیه به دو طلبه نوعروس به‌مناسبت عید سعید غدیرخم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم آقاجانی، معاون فرهنگی مدرسه فاطمیه رودسر در گفتگویی، اظهار داشت: در عید ولایت و امامت، دو جهیزیه با همکاری و مساعدت خیرین به دو طلبه نوعروس تقدیم شد.

وی با توجه به تاکیدات دین مبین اسلام بر تسهیل در امر ازدواج جوانان خاطرنشان کرد: هر گامی که در این زمینه برداشته شود، قطعا مورد رضایت خداوند سبحان خواهد بود و همه جامعه از برکات ازدواج بهره‌مند خواهند شد، چرا که ازدواج موجب پاکی و طهارت جامعه خواهد شد.

آقاجانی افزود: شرایط سخت اقتصادی و کرونایی و مشکلات معیشتی حاصل از آن، هر چند شرایط ازدواج را نیز سخت کرده است، لکن طلاب و بسیجیان شهرستان به‌منظور کمک به امر ازدواج اقدام به تهیه ملزومات زندگی برای دو توعروس رودسری در اعیاد مبارک ذی‌ الحجه نمودند.

معاون فرهنگی مدرسه فاطمیه رودسر در پایان گفت: اقلام تهیه شده شامل اجاق گاز، بخاری گازی، ماشین لباسشویی، یخچال، جاروبرقی، سرویس قابلمه، چینی، قاشق و چنگال، کریستال و رختخواب، آبمیوه گیری، کتری و قوری، اتو و میز اتو، دو تخته فرش، سرویس پلاسکو و... بود که به یاری خیرین خریداری و به نوعروسان اهداء شد.

برچسب‌ها