صبر و ایثار زینبی، لازمه کار جهادی در بیمارستان ها
282502

مدیر مدرسه علمیه قدسیه خواهران بهشهر در جمع طلاب جهادی برای اعزام به بیمارستان ها گفت: این کار علاوه بر داشتن ایثار و فداکاری، صبر زینبی هم می خواهد و اعزام شما در این ایام به بیمارستان، باید بوی زینبی داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم حمیده مظلومی در جمع طلاب جهادی، به منظور بدرقه آن ها برای اعزام به بیمارستان ها برای مراقبت از بیماران کرونایی اظهار داشت: این کار علاوه بر داشتن ایثار و فداکاری، صبر زینبی هم می خواهد و  اعزام شما در این ایام به بیمارستان، باید بوی زینبی داشته باشد.

وی تصریح کرد: رفتار و منش شما، باید نشان دهنده روحیه جهادی و ایثارگری باشد و شما به عنوان نمایندگان طلاب در بیمارستان، مددکار بیماران و پرستاران و همچنین کادر درمان باشید و در بیمارستان های امام خمینی و خاتم الانبیاء بهشهر خدمتگزاری کنید.

مدیر مدرسه علمیه قدسیه بهشهر تاکید کرد: شما طلاب عزیز با الگو قرار دادن حضرت زینب(سلام الله)، سطح توقع خود را پایین آورده و با صبر و بردباری در مقابل خواسته های بیماران، به پرستاری بپردازید.

وی از ایثارگری خواهران و مادران ایران اسلامی با تاسی از بانوان کاروان کربلا، در دوران دفاع مقدس یاد کرد و افزود: در دوران دفاع مقدس مادرانی بودند که فرزندان خود را کفن پوش به جبهه اعزام کردند و خودشان در امدادگری در خطوط جبهه و بیمارستان ها، تهیه پوشاک، پخت نان و بسته بندی خوراک بدون انتظار مادی، جانفشانی می کردند.

خانم مظلومی بیان کرد: شاید بعضی اوقات بیماران به علت مشکلات جسمی و روحی، درخواست‌هایی کنند که اگر با بردباری، متانت و با نهایت تواضع آن ها را بدون چشم داشتی انجام دهید، مقبول درگاه حق قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها