برگزاری مجالس عزا و توزیع سبدهای معیشتی و غذای گرم دربین هیئات و نیازمندان رودسر
282696

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه رودسر، از برپایی مجالس عزا و توزیع سبدهای معیشتی و غذای گرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام ماه محرم خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري و رسانه اي حوزه هاي علميه خواهران، خانم آقاجانی، ضمن عرض تسليت و اهميت برپايي مجالس حضرت ابا عبدالله الحسين عليه السلام و ياران باوفايش بیان داشت: با تأسی از سیره معصومین علیهم السلام، مجالس متعددی توسط کادر و مبلغات مدرسه علمیه فاطمیه(س) رودسر، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و در کنار شور حسینی، به فلسفه و چرایی قیام عاشورا پرداختند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه رودسر، در ادامه با اشاره به کلام بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی که «این محرم وصفر است که اسلام را زنده نگه داشته است» گفت: با توجه محدودیت‌های ایجادشده در موج جدید کرونا، اساتید، کادر و طلاب مدرسه با تولید محتوا اعم از سخنرانی و متن و نشر آن در بستر رسانه، به ارتقای سطح آگاهی مردم در خصوص قیام عاشورا کمک کردند.

وی اظهار داشت: به همت کادر، طلاب و خیران ارجمند، از ابتدای محرم تا پایان آن حدود ۳۰۰۰ پرس غذای گرم و حدود ۱۰۰بسته معیشتی در نقاط مختلف شهر رودسر توزیع شد.

خانم آقاجانی در پایان افزود: از دیگر برنامه‌های ایام محرم و صفر، مسابقه دلنوشته با عنوان «از بلندای غدیر تا گودی قتلگاه» به صورت سراسری در سطح کشور است که مهلت ارسال آثار، تا اربعین حسینی است و به نفرات برتر جوایز ارزشمندی اهدا می شود.

برچسب‌ها