وظیفه اصلی طلاب ارائه چهره صحیح و دقیق از باورها و اندیشه های اسلام و شیعه است
283020

مدیر مدرسه عصمتیه بابل گفت: وظیفه اصلی طلاب، ارائه چهره صحیح و دقیق از باورها و اندیشه های اسلام و شیعه و پاسخ به آماج شبهات و سوالات عامدانه و جاهلانه دشمن است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم فاطمه زیرک فطرت، در مراسم مجازی افتتاحیه سال تحصیلی 1401-1400 با حضور طلاب مدرسه علمیه عصمتیه بابل، ضمن تسلیت ایام محرم و خیر مقدم به طلاب جدید الورود، اظهار داشت: در عصر حاضر که دین اسلام و مخصوصا مذهب تشیع مورد آماج شبهات و سوالات عامدانه و جاهلانه قرار می گیرد، یکی از رسالت های مهم طلاب، تحقیق و تفحص در شبهات مطروحه است.

وی تاکید کرد: جریان کربلا و وقایع و شخصیت های دخیل در این واقعه جانسوز از اموری بوده که از جانب عده ای مورد شک و تردید واقع می شود، به عنوان نمونه، وجود شخصیت رقیه خاتون بنابر اقوالی انکار شده، لذا در طول تاریخ همواره یکی از دغدغه های بزرگان و علمای شیعه، ارائه چهره صحیح و دقیق از باورها و اندیشه های اسلامی شیعی بوده است.

مدیر مدرسه عصمیته بابل افزود: طلبه امروز نیز باید همچون علمای دیروز، در قدم اول، در پی کسب دانش و غبارروبی از چهره دین باشد و این مهم را با تزکیه و خودسازی قرین سازد، چرا که علم بدون عمل و پاکسازی روح، حجابی بیش نخواهد بود.
 

برچسب‌ها