معارفه سرپرست مدرسه علمیه ریحانة الرسول(س) شلمزار
285256

سرپرست مدرسه علمیه ریحانة الرسول(س) شلمزار با حضور مدیر و معاونان حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، امام جمعه شهرستان کیار و جمعی از اساتید و کادر این مدرسه معارفه شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، در آیین معارفه سرپرست مدرسه علمیه ریحانة الرسول(س) شلمزار که با حضور مدیر و معاونان حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، امام جمعه شهرستان کیار و جمعی از اساتید و کادر این مدرسه علمیه برگزار شد، از زحمات خانم نجفی مدیر سابق مدرسه، تقدیر و خانم موسوی به عنوان سرپرست مدرسه علمیه ریحانة الرسول شلمزار منصوب شد.

در ابتدای جلسه، حجت الاسلام  والمسلمین زمانی، امام جمعه شهرستان کیار، ضمن تقدیر از زحمات خانم نجفی گفت: حوزه های علمیه خواهران یکی از مراکز تاثیرگذار در جامعه هستند و باید توجه ویژه ای به تربیت خانم ها داشته باشیم.
 
در ادامه‌ی برنامه، حجت الاسلام والمسلمین هاشمی مدیر حوزه علمیه خواهران استان چارمحال و بختیاری، ضمن تقدیر از تلاش های خانم نجفی و آرزوی موفقیت برای خانم موسوی، اظهار داشت: طلبه پروری و کار در حوزه، کار اداری نیست و آداب خاص خودش را دارد. ما باید مراقب رفتار خودمان باشیم و اگر مشکلی پیش آمد به صورت کریمانه برخورد نماییم تا حرمت طلاب حفظ شود.
 
در این جلسه، خانم نجفی ضمن تقدیر از تمامی افرادی که به نوعی در اجرای کارهای حوزه سهیم بودند، گزارشی از فعالیت های مدرسه ارائه کرد.
 
همچنین خانم موسوی از خداوند متعال مسئلت خواست تا بتواند این مسیر را با موفقیت طی کند و خادم خوبی برای سربازان آقا امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) باشد.
 
در پایان از زحمات خانم نجفی تقدیر بعمل آمد و خانم موسوی به عنوان سرپرست حوزه علمیه ریحانة الرسول(س) شلمزار منصوب شد.

برچسب‌ها