هدف نهایی حوزه علمیه و آموزش و پرورش یکی است
285286

در هم اندیشی اساتید و کارکنان مدرسه علمیه هاجر شهرستان خمین با رئیس آموزش و پرورش شهرستان، بر ضرورت تقویت همکاری ها تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، هم اندیشی کارکنان مدرسه علمیه هاجر شهرستان خمین، با حضور آقای پیرحسین‌لو، رئیس آموزش و پرورش خمین در سالن جلسات این مدرسه برگزار شد.

حضور مبلغان طرح امین و مشاوران دینی حوزه علمیه در مدارس آموزش و پرورش، نهادینه کردن خدامحوری و امور دینی- فرهنگی، برگزاری جلسات هم اندیشی با مدیران آموزش و پرورش، تسهیل تعامل بیشتر با آموزش و پرورش در ایام جذب و پذیرش حوزه ها، بازدید دانش آموزان بویژه مقاطع متوسطه دوم آموزش و پرورش از مدرسه علمیه هاجر، برگزاری مسابقات دانش آموزی مشترک با تعامل حوزه و آموزش و پرورش و طرح گلایه مندی برخی خانواده ها از مدیران آموزش و پرورش و برگزاری جلسات ضمن خدمت با موضوعات اخلاق محور برای مدیران و معلمان مجموعه آموزش و پرورش، از مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

رئیس آموزش و پرورش خمین هم در این جلسه ابراز داشت: هدف ما تربیت دکتر و مهندس نیست، بلکه تعالی و رشد انسانیت و تربیت انسان های شایسته، صالح و شهروند درستکار هدف ماست که با هدف حوزه دریک راستا قرار دارد.

وی درباره برگزاری جلسات مشترک با مدیران، قول همکاری داد و از مسئولان حوزه خواست تا در این جلسات به بیان نکات لازم بپردازند و مبلغانی که در مدارس حضور می یابند به جذب دانش آموزان اقدام کنند.

برچسب‌ها