برگزاری نشست بصیرتی "بسیج و سبک زندگی" در سمنان
286845

همزمان با هفته بسیج، به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه بنت اسد(س) بسطام نشست "بسیج و سبک زندگی" در سالن اجتماعات این مدرسه علمیه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، معاونت فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه بنت اسد(س) بسطام به مناسبت هفته بسیج، نشستی با موضوع "بسیج و سبک زندگی" در سالن اجتماعات مدرسه برگزار کرد.

خانم زهرا معصومی در این نشست، در ابتدای سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس بویژه شهدای طلبه، هدف از طلبگی و نیز هدف از زندگی را الگوگیری از  اهل بیت علیهم السلام و سیره شهدا و علمای بزرگ بیان کرد.

خانم معصومی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: بسیجی فردی است که باید در راستای سبک زندگی اهل بیت علیهم السلام گام بردارد و در زندگی، جامعه و شخصیت حقوقی و حقیقی خود، سبک زندگی موفقیت آمیزی را انتخاب نماید.

وی افزود: هدف بسیجی بودن آن است که انسان وظیفه خود مبنی بر صعود الی الله را انجام دهد، به گونه ای که در تاریخ جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی نیز این هدف دیده شد و روند اخلاقی که بسیجی ها در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشتند، زمینه ساز بسیاری از موفقیت ها و پیشرفت ها بود.

خانم معصومی تصریح کرد: نوع اندیشه، نوع گفتار، نوع کلمات، نوع پوشش، نوع تعامل، معاشرت ها، اعتماد به نفس و تربیت درون، همسرداری ،ارتباط با اقوام، تربیت فرزند، همه و همه نشان دهنده ی زیبایی و یا عدم زیبایی یک زندگی معنوی است.

برچسب‌ها