الگوپذیری از حضرت زینب(س) تنها راهکار تربیت نسل پاكدامن است
288375

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) شهرستان گرمی با اشاره به هجمه‌های فرهنگی استكبار گفت: الگوگیری از حضرت زینب(س) تنها راهكار حفظ كیان خانواده و تربیت نسل پاكدامن است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، خانم رباب شهبازی در آیین گرامیداشت میلاد حضرت زینب(سلام‌الله‌علیها) که در جمع طلاب خوابگاهی مدرسه علمیه ولی عصر(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) برگزار شد، گفت: عقیله بنی‌هاشم(سلام‌الله‌علیها) پرستاری امام زمانش حضرت سجاد(علیه‌السلام) و دیگر مصیبت‌زدگان اهل بیت(علیهم‌السلام) را بعد از واقعه عاشورا برعهده داشت ضمن اینکه رسالت مهم نگهداری و تبلیغ از نهضت حسینی را نیز به خوبی انجام داد.
 
وی یكی از درس‌های عاشورا را عفت و پاكدامنی دانست و اظهار داشت: تأسی از سیره و روش حضرت زینب(سلام‌الله‌علیها) ضرورتی انكارناپذیر برای بانوان تلقی می‌شود. 
 
مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) شهرستان گرمی با اشاره به هجمه‌های فرهنگی استكبار گفت: زنان مسلمان بایستی در حفظ ارزش‌های به‌جای مانده از ائمه اطهار(علیهم‌السلام) به ویژه حضرت زینب(سلام‌الله‌علیها) بكوشند و بدانند که الگوگیری از عفت، حیا و حجاب این بانوی بزرگوار تنها راهكار حفظ كیان خانواده و تربیت نسل پاكدامن است.
 
خانم شهبازی بیان داشت: یکی از دلاوری‌های حضرت زینب(سلام‌الله‌علیها) مقابله با ظلم و دفاع از حق و حقیقت است، بنابراین مسلمانان باید در تمامی امور از ائمه معصومین(علیهم‌السلام) الگو‌برداری كنند، همان‌طوری‌كه در شرایط فعلی با حضور بسیاری از زنان مسائل و مشكلات جامعه حل شده است.

برچسب‌ها