بانوان طلبه با صبر و تلاش علمی و عملی جایگاه حوزه علمیه خواهران را تقویت کنند
291733

حجت الاسلام و المسلمین دیرباز، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: طلاب خواهر با نگاه به آینده و چشم اندازهای ترسیم شده، جایگاه حوزه علمیه خواهران را در استان حفظ و تقویت کنند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری و رئیس دانشگاه قم، با حضور در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان غربی، با مسئولین استانی و کادر مدارس علمیه خواهران دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین دیرباز، به پیشرفت چشمگیر حوزه های علمیه بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به جایگاه، منزلت و تاثیرگذاری بانوان در جامعه عالیترین و مترقی ترین دیدگاه ها را مطرح کردند.

وی خطاب به طلاب خواهر بیان کرد: با صبر، تلاش علمی و عملی و استقامت دیدگاه و منویات انقلاب را محقق کنید تا جامعه، تاثیرگذاری بانوان را احساس کند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: با نگاه به آینده و چشم اندازهای ترسیم شده، جایگاه حوزه علمیه خواهران را در استان حفظ و تقویت نمایید.

حجت الاسلام و المسلمین دیرباز همچنین به گسترش ارتباطات با سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف، تعاملات بین حوزه های علمیه خواهران و برادران، حوزه های استان های همجوار و همچنین ارتباط با مسلمانان کشورهای همجوار تاکید کرد.

برچسب‌ها