بررسی ابعاد اهمیت طرح تحول هیات امناء مدارس علمیه خواهران
292198

ابعاد اهمیت طرح تحول هیات امناء مدارس توسط رئیس اداره ساماندهی و نظارت مدیریت استان کرمانشاه در جمع مدیران مدارس استان بررسی و تبیین شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، خانم میری، رئیس اداره ساماندهی و نظارت حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه، در جمع مدیران مدارس علمیه خواهران استان، به اهمیت طرح تحول هیات امناء از حیث جایگاهی که در مدارس دارند، اشاره کرد و طرح تحول هیات امنا را از آغاز گام اول تاکنون یادآور شد و گفت: دو گام از طرح، قبلا اجرا شده است و در حال حاضر در صدد اجرای گام سوم هستیم که خود شامل سه مرحله می باشد.

وی تصریح کرد: در مرحله اول، به ارزیابی هیات امنا و تدوین سند تحول پرداخته می شود. تفاوت ارزیابی گام سوم با ارزیابی صورت گرفته در گام اول، در این است که در گام اول، هیات امنای هر مدرسه در مجموع مورد ارزیابی قرار گرفت و در گام سوم تک تک افراد عضو هیات امنا مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

رئیس اداره ساماندهی و نظارت حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه، همچنین در خصوص نتایج ارزیابی بر اساس امتیازات به دست آمده توضیح داد و گفت: در صورتی که عضوی از اعضای هیات امنا حد نصاب لازم امتیاز را کسب نکند، با فرد حائز شرایط جایگزین خواهد شد.

وی در ادامه به نحوه تکمیل فرم های مربوطه جمع آوری اطلاعات پرداخت و از مدیران مدارس خواست که زمانبندی اعلام شده در تحویل اطلاعات و ارزیابی ها را رعایت کنند و در موعد مقرر کار تحویل شود.

خانم میری، در ادامه در ارتباط با سند تحول گفت: این سند بر اساس شرایط و اقتضائات هر مدرسه و با نظر هیات امنا و مدیران مدارس، مدیریت استان و در نهایت با تایید مرکز مدیریت و طی جلسات کارشناسی شده، تدوین خواهد شد.

در پایان جلسه حجت الاسلام و المسلمین گودرزی مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه و خانم میری به سوالات و ابهامات مدیران در ارتباط با طرح، پاسخ دادند.

برچسب‌ها