۱۲۰ مقاله به دبیرخانه همایش بانوی هزاره اسلام ارسال شد / اختتامیه همایش در ۳۰ دی در یزد
292364

مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین(ع) یزد از برگزاری آیین اختتامیه سومین همایش ملی بانوی هزاره اسلام، بزرگداشت حضرت خدیجه(س) و تجلیل از برگزیدگان این همایش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم منصوره شاکری، در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به برگزاری همایش بانوی هزاره اسلام سال ۱۴۰۰ در دو بخش علمی و هنری اظهار کرد: بخش علمی در رشته مقاله نویسی ۱۲۰ مقاله به دبیرخانه آن همایش ارسال شد و مقالات پذیرفته شده در بخش داوری علاوه بر دریافت مدرک isc و sidو سیویلیکا، در این سه پایگاه علمی نیز نمایه خواهد شد.

خانم شاکری ادامه داد: دبیر علمی این بخش بر عهده خانم دکتر آسیه ذبیح‌نیا از اساتید دانشگاه پیام نور بود و هیئت داوران نیز تیم ۱۰ نفره از اساتید ممتاز حوزه و دانشگاه از جمله دکتر نجفی، حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد میرخلیلی، دکتر پهلوان، حجت الاسلام و المسلمین احسان فتاحی اردکانی و سایر بزرگان را تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به ارسال آثار در بخش هنری در پنج رشته شعر، پوستر، تایپوگرافی، داستان و فیلمنامه گفت: دبیر جشنواره بخش هنری را خانم عالیه مهرابی عهده دار است و داوری بخش شعر برعهده خانم عالیه مهرابی و دکتر داوودی است. داوری بخش پوستر و تایپوگرافی را آقایان حسین عزیزی نژاد و محسن احمدی برعهده دارند.

مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین(علیه السلام) یزد، با اشاره به اینکه داوران بخش فیلمنامه و داستان نیز برعهده آقایان وحید حُسنی و محمد محمد سیفی بود، بیان کرد: در این بخش نیز ۲۲۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

خانم شاکری، با اشاره به اینکه اختتامیه این همایش هر سال مصادف با دهم ربیع‌الاول، سالروز ازدواج پیامبر(ص) و حضرت خدیجه(س) برگزار می‌شد، گفت: امسال به دلیل تأخیر در صدور مجوز در بخش علمی اختتامیه در روز ۳۰ دی ماه جاری و با حضور مسئولان استان در محل سالن شهید عباسپور یزد برگزار می شود.

وی یادآور شد: در طول این چند ماه دبیرخانه دائمی بانوی هزاره اسلام چندین پیش نشست با همکاری مراکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان‌های البرز، اصفهان، یزد، کرمانشاه و کرمان برگزار کرد و از حضور اساتید برجسته بهره‌مند شد.

برچسب‌ها