همه توجه دشمن معطوف به حوزه های علمیه خواهران است
292368

مدیرکل صیانت و بازرسی حوزه های علمیه خواهران، گفت: هم اکنون دشمن همه توجهش را به حوزه علمیه خواهران معطوف کرده است، چون می داند که حوزه علمیه خواهران تأثیرگذار است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمیان در جلسه مدیران مدارس علمیه استان البرز اظهار داشت: مدیران مدارس علمیه باید توان انسان سازی داشته باشند و لازمه اش این است که خود مدیر به این درجه رسیده باشد.
 
 وی با بیان اینکه عمل صالح، عمل درستی است که جهت دار و به خاطر رضای خدا باشد، افزود: ما همه ی امورمان باید جهت دار باشد و این امر در تمام شئونات زندگی، در خانه و در مدیریت سرایت داشته باشد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمیان در ادامه تصریح کرد: تفاوت اساسی مدیران و کادر مدارس علمیه خواهران، با کادر یک آموزشگاه عالی در آمریکا در همین جهت دار بودن اعمال و رفتار آنهاست. ما طلبه را رها نمی کنیم و برای رضای خدا، امور طلاب را پیگیری می کنیم.
 
 مدیرکل صیانت و بازرسی حوزه های علمیه خواهران، در پایان یادآور شد: در خصوص تربیت طلاب باید دقت کنیم، اگر راه را گم کرده و از خدامحوری جدا شویم، هرقدر هم امور صیانتی و نظارتی را به کار بندیم، سودی ندارد. طلبه ای که نور خدا به دلش بتابد، خارج از کشور هم برود، اتفاقی نمی افتد. در این زمینه باید دقت داشته باشیم، اول خودمان را رصد کنیم، چرا که انسان ۷۰ درصد غیرکلامی و ۳۰ درصد کلامی، می تواند تأثیرگذار باشد، لذا خوب مراقب خودمان باشیم که انسان همیشه نیازمند رشد است.

برچسب‌ها