جایگاه دینی طلاب خواهر باید با تقوا همراه باشد
293797

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: بانوان طلبه از نظر تحصیلی در جایگاه خوبی هستند که این علم باید با تقوا همراه و راه تعالی انسانیت و دین الهی باشد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، در جمع مؤسس و هیأت امناء، طلاب و کادر مدرسه علمیه فاطمیه بندپی، در حاشیه برنامه بازدید از مدرسه، اظهار داشت: باید از ظرفیت طلبه های خواهر در مجالس روضه های خانگی استفاده شود و این بانوان در جامعه حضور پیدا کنند تا بتوانند تاثیر گذار و موثر باشند و رسالت طلبگی خود را به درستی انجام دهند.

وی ادامه داد: خداوند متعال را شاکریم که خانواده های این منطقه به تحصیل فرزندان خود در حوزه های علمیه و فراگیری علوم دینی اهتمام دارند، خواهران نسبت به برادران در کسب علم فعال تر بوده و پشتکار دارند و امیدواریم که طلبه های خواهر در آینده، مدرسان حوزه های علمیه استان شوند، بانوان طلبه از نظر تحصیلی در جایگاه خوبی هستند که این علم باتقوا باید همراه بوده و راه تعالی انسانیت و دین الهی باید باشد.

نماینده ولی فقیه خاطرنشان کرد: طلبه های ممتاز و موفق باید مروج دین باشند، بانوان جلسات خانگی زیادی برگزار می کنند و باید از ظرفیت این طلبه های خواهر در این روضه های خانگی بهره گرفته شود تا احکام الهی، عفاف و حجاب را ترویج کنند و به تبیین انقلاب اسلامی بپردازند.

وی تاکید کرد: طلاب باید انقلابی باشند، رهبر معظم انقلاب اسلامی مدیر و مدبر و دشمنان شناس است و طلاب باید پشتیبان ولایت فقیه باشند چون لزوم انقلابی بودن در هر جایگاهی و مخصوصا طلبگی از اصلی ترین ارکان مدنظر رهبرانقلاب است.

برچسب‌ها