نیازمند به راهبردهای جدید در شرایط جدید هستیم
294392

معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران در نشست با مدیران مدارس استان کرمانشاه عنوان کرد: نیازمند به راهبردهای جدید در شرایط جدید هستیم.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد واحدی، معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران، در نشست با مدیران مدارس استان کرمانشاه ضمن تبیین راهبردهای حوزه خواهران اظهار داشت: حوزه خواهران به برکت این انقلاب با سرعت خوبی رشد یافت، شاخ و برگ زد و جریان پیدا کرد.

وی با اشاره به زحمات مدیران گذشته گفت: حوزه علمیه خواهران به برکت مرحوم آیت الله شرعی و دیگر بزرگواران، تبدیل به یک نهال تنومند شد به سکوی پرش خود رسید.

معاون امور حوزه های علمیه خواهران تصریح کرد: امروز ما در شرایطی هستیم که نیاز به راهبردهای جدید داریم و برنامه‌های جدیدی نیاز هست که باید به مرحله اجرا برسد.

وی در ادامه اظهارت خود، ضمن بیان مباحث مربوط به مدرسه محوری، دروس اقتضایی و منابع پایدار حوزه‌ها، خاطرنشان کرد: مدرسه محوری یعنی تصمیمات در حوزه خواهران بر اساس مصالح مدرسه بروز و ظهور کند و همه تلاش کنند تا مدرسه بهترین تمهیدات را برای تربیت نیروی انسانی به کار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین واحدی افزود: البته تا به الان اهداف مدرسه محوری تا حدودی تامین شده است اما به صورت صددرصد انجام نشده و کارهای انجام نشده فراوانی وجود دارد که ان شاالله به مرور انجام می‌گیرد.

وی در پایان سخنان خود گفت: طلاب ولی نعمتان ما هستند و باید تمام تلاش خود را در راستای توسعه کیفی آموزشی، پژوهشی و فرهنگی طلاب به کار گیریم.

همچنین در این نشست مدیران مدارس علمیه خواهران استان کرمانشاه به ارائه نظرات؛ دغدغه ها و مسائل مربوط به مدارس پرداختند.

برچسب‌ها