مهمترین عامل جنایت رژیم آل سعود در اعدام جوانان شیعه، سکوت جامعه بین المللی و حمایت های دولت های مستکبر است
295786

مدیر حوزه علمیه خواهران استان البرز، در پیامی، ضمن محکومیت اعدام شیعیان در عربستان سعودی، مهمترین عامل اقدام رژیم آل سعود در ارتکاب این جنایت را سکوت جامعه بین المللی و حمایت های همه جانبه دولت های مستکبر عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، مدیر حوزه علمیه خواهران استان البرز، با صدور پیامی، ضمن محکوم نمودن این جنایت سبعانه و ضد بشری و ابراز همدردی با شیعیان عربستان و خانواده های شهدا، مهمترین عامل اقدام رژیم آل سعود در ارتکاب این جنایت را سکوت جامعه بین المللی و حمایت های همه جانبه دولت های مستکبر عنوان کرد.
 
متن پیام بدین شرح است:
 
 
"وَمَا نَقَمُوا مِنْهُمْ إِلَّا أَنْ يُؤْمِنُوا بِاللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَمِيدِ"
 
                    ● بِأَیِّ ذَنبٍ قُتِلَت؟!●
 
 
 حادثه اسفناک شهادت شیعیان مظلوم عربستان که گناهی جز ایمان به خدا و اعتقاد به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام نداشتند مایه تأسف و تأثر شدید جهان اسلام گردید. یقینا این خون ها، درخت تناور اسلام ناب محمدی را سیراب و تنومند خواهد کرد.
 
قطعا از مهمترین عناصر و عوامل اقدام رژیم آل سعود در ارتکاب جنایت اعدام ده‌ها جوان مظلوم،  سکوت جامعه بین المللی و حمایت های همه جانبه دولت های مستکبر است.
 
خون مظلومان، روزگاری به ثمر خواهد نشست؛ چرا که آینده زمین از آن مستضعفان خواهد بود. امید است با ظهور حضرت ولی عصر(ارواحنا له الفداه) و برعهده گرفتن رهبری گروه حق توسط ایشان وتحقق وعده الهی مبنی بر حاکمیت عدالت و معنویت، تاریخ زندگی بشری به شکوه‌مندترین فرجام خود برسد و اینجاست که نظام استکبار مصداق بارز آیه《وَسَيَعلَمُ الَّذينَ ظَلَموا أَيَّ مُنقَلَبٍ يَنقَلِبونَ》خواهند بود و وعده قطعی و حتمی خداوند مبنی بر پیروزی حزب الله تخلّف نمی‌پذیرد.
 
حوزه علمیه خواهران استان البرز ضمن محکوم نمودن این جنایت سبعانه و ضد بشری و ابراز همدردی با شیعیان عربستان و خانواده های شهدا، این مصیبت جانکاه را به ساحت مقدس حضرت ولی‌عصر "عجل الله تعالی فرجه الشریف"، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای و خانواده های عزادار تسلیت عرض نموده و برای آن مرحومان، رحمت و غفران الهی و برای خانواده های داغدار، صبر جمیل و اجر جزیل  را مسالت می نماید و اعلام می دارد که حتی اگر نتواند مددرسان شیعیان عربستان باشد یقین بدانند که با تمام قوا، صدای مظلومیت ایشان را به گوش جهانیان خواهد رساند.
 
                       محمدرضا کریمی
        مدیر حوزه علمیه خواهران استان البرز

برچسب‌ها