انتصاب مدیر جدید مدرسه علمیه نرجسیه شهرستان سنقر
297218

آیین تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه نرجسیه شهرستان سنقر با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه و امام جمعه سنقر و جمعی از هیات امنای مدرسه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین گودرزی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه، طی حکمی، خانم خاطره حشمتیان را به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه نرجسیه شهرستان سنقر منصوب کرد.

حجت الاسلام والمسلمین گودرزی در آیین تکریم و معارفه مدیر مدرسه نرجسیه شهرستان سنقر گفت: حضور ما طبق وظیفه است که در تغییر و تحولات مدرسه در خدمت مدرسه و طلاب باشیم.

وی ضمن اشاره به حسن مدیریت خانم حیدریان و رضایت مدیریت استان از عملکرد و مدیریت فعلی، صمیمانه از وی قدردانی کرده و نسبت به پذیرش مدیریت مدرسه توسط خانم حشمتیان، مدیر جدید، تشکر کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه بیان کرد: با توجه به ظرفیت و جایگاه مدرسه نرجسیه در استان و با استفاده از سوابق و تجربیات مدیر قبل و خلاقیتی که دارند از حیث آموزش، پژوهش و تربیت، انتظار می‌رود مدرسه را ارتقا ببخشند و نسبت به طلاب محترم، نقش مادری و نسبت به کارکنان مدرسه، نقش خواهری را ایفا نمایند. با توجه به اینکه حرف اول در حوزه را قبل از تعلیم، تربیت می‌زند و تربیت و اخلاق، محور اصلی است، هرچند در سراسر جهان این موضوع کمرنگ شده، لکن خوشبختانه در حوزه های علمیه وضعیت نسبتا قابل قبولی دارد. اما امیدواریم در این مسیر پیشرفت خوبی حاصل شود.

وی تصریح کرد: مدیریت در مدارس علمیه، یک مجاهدت و ایثار است، چرا که در برابر کمبود‌هایی که وجود دارد تلاش خستگی ناپذیری را می طلبد و شکی نیست که برپایی مدرسه و انجام امور کلی و آرامشی که در مدرسه حاکم است، به پشتوانه زحمات دلسوزانه و ایثارگرانه مدیر و کارکنان و هیات امنای محترم بوده است.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام و المسلمین اکبری، امام جمعه سنقر و رئیس هیات امنای مدرسه علمیه نرجسیه سنقر، طی سخنانی با اشاره به دیدگاه رهبر معظم انقلاب پیرامون حوزه علمیه خواهران و افتخار ایشان به پرچم دار بودن آنها در معارف اسلامی و همچنین اشاره به کسانی که عالم واقعی باشند، گفت: مقام خشیت الهی برای آنهاست و ترس از خداوند و شهادت به یگانگی خدا برای علمای واقعی است.

امام جمعه شهرستان سنقر تصریح کرد: مدیریت مدرسه علمیه برای این است که عالمان ربانی تربیت کنند و قاعدتا التزاماتی دارد که یکی از التزاماتش این است که در گزینش زیر مجموعه، دقت کافی به عمل آید، در عملکرد مجموعه مدیریت از معاونین، اساتید بزرگوار دقتشود، یعنی ارزشیابی شود و مدیر هم عملا همکارانشان را به جهد و تلاش و زحمت کشیدن و تمرکز کردن بر مسائل تربیتی، دعوت کند. در بعضی از روایات وارد شده است که با غیر زبانهایتان دعوت کنید به نحوی که در شما پرهیزکاری و جهاد و تلاش ببینند.

در پایان جلسه حکم مدیر جدید خانم حشمتیان و تقدیر نامه مدیر سابق خانم حیدریان توسط مدیر استان و هیات امنا اعطا شد.

برچسب‌ها