بیان واقعیت‌های انقلاب اسلامی اثرات رسانه‌های غربی را از بین می‌برد
297410

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: باید با معرفی و مطالعه محصولات چند رسانه ای، واقعیت های انقلاب اسلامی را بیان کنیم تا اثرات رسانه‌های غربی از بین رود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی گرزین، در نشست بصیرتی- تبیینی که با حضور جمعی از طلاب مدرسه علمیه شهیده بنت الهدی شهرستان علی آباد کتول برگزار شد، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که هم انقلاب خود را حفظ کرده و هم رشد علمی- صنعتی و فرهنگی را به همراه داشته است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی کارآمدترین نظام سیاسی، انقلابی و دینی در ایران بوده است که توانسته بعد از ۴۰سال به فناوری‌های علمی دست پیدا کند و با ساخت موشک های هوشمند دوربُرد، ماهواره، سلاح های لیزری و ماهواره‌ای، پیچیده‌ترین محاسبات دنیا را از حیث ریاضی و... داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: در هیچ کشوری خدمت‌رسانی به روستاها در طی ۴۰سال اخیر به اندازه ایران نبوده است و اگر تحریم ها و ترورها نبود، اگر احمدی‌روشن ها و فخری زاده ها و زین الدین ها و چمران ها، ترور و شهید نمی‌شدند، شاهد پیشرفت بیشتری بودیم.

حجت الاسلام والمسلمین گرزین گفت: به فرموده مقام معظم رهبری مهم‌ترین چالش کشور، چالش ذهنی است؛ به این معنا که دشمن توانست در جنگ فضای رسانه‌ای و روانی به جوانان القا کند که انقلاب اسلامی، نظام ناکارآمدی است اما مهمترین وظیفه ما "تبیین" و بیان واقعیت هاست.

 وی تاکید کرد: باید با معرفی و مطالعه محصولات چند رسانه ای مانند بعضی از آثار بسیار مفید نویسندگان مثل کتاب "صعود چهل ساله"، "معجزه تولید"، "اصول اقتدار" نوشته آقای راجی و کتاب "عهد مشترک" نوشته مقام معظم رهبری، واقعیت های انقلاب اسلامی را بیان کنیم تا اثرات سوء رسانه‌های غربی از بین رود.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به آیه(ان معی ربی) گفت: اگر ما علاوه بر تلاش، بر این باور باشیم که خدا با ماست، خدا راه را می گشاید. «و من یتق الله یجعل له مخرجا و یرزقه من حیث لایحتسب».

حجت الاسلام والمسلمین گرزین در پایان گفت: در بین این همه توطئه، تزویر، تهدید، ترور، مقام معظم رهبری الگوی پیشرفت ایران برای ۵۰سال آینده را مطرح می کند که نشان دهنده امیدواری و امیددادن به ملت ایران است که باعث اجتماع قلوب می شود، زیرا تا وقتی که تمرین اجتماعی قلوب نکنیم، اتفاق های مثبت واقع نمی‌شود.

برچسب‌ها