حوزه‌های علمیه خواهران مهمترین نقش تربیتی را در جامعه دارند
298455

مدیر مدرسه علمیه برادران ولی عصر(عج) شهرستان گرمی در آیین بزرگداشت هفته معلم عنوان کرد: حوزه‌های علمیه خواهران مهمترین نقش تربیتی را در جامعه ایفا می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مجتبی مرادزاده، در آیین بزرگداشت هفته معلم در مدرسه علمیه خواهران شهرستان گرمی گفت: نخستین و اساسی‌ترین نشانه معلم نمونه، برخورداری از سوز و گداز انسان‌سازی است. تنها افراد عاشق تربیت، وجودشان سرشار از سوز و گداز سازندگی است.

وی معلمی را محور بنای علمی و معرفتی معرفی کرد و بیان داشت: تربیت انسان، بزرگ‌ترین لطف خداوند به آدمی است چراکه معلم باغ را به گلستان تبدیل می‌کند.

مدیر مدرسه علمیه برادران شهرستان گرمی تصریح کرد: حوزه‌های علمیه اعم از برادران و خواهران مهمترین نقش تربیتی را در جامعه ایفا می‌کنند به‌خصوص خواهران طلبه که با ایثار و فداکاری خود نهال مقدس خانواده را آبیاری کرده و به مرحله کمال می‌رسانند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرادزاده با بیان اینکه معلم امانت‌دار ارزشمندترین خلقت الهی است، افزود: جایگاه معلم بسیار ارزشمند است چراکه در دست معلم یک امانتی به نام انسان وجود دارد.

برچسب‌ها