موسسه آموزش عالی امام جعفر صادق(ع) شاهرود پذیرای داوطلبان تحصیل در مقاطع سطح3 و4
298572

مدیر موسسه آموزش عالی امام جعفر صادق(ع) شاهرود گفت: این موسسه در مقطع سطح 3 در رشته های تفسیر و علوم قرآن، کلام با گرایش امامت و فقه و اصول و در مقطع سطح 4، در رشته تفسیر تطبیقی از بین واجدین شرایط طلبه می پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم شعبانی، مدیر موسسه آموزش عالی امام جعفر صادق(ع) شاهرود از جذب و پذیرش مراکز علمیه خواهران شاهرود در سال تحصیلی 1401_1402، در مقطع عالی سطح 3 و تخصصی سطح 4 خبرداد.

مدیر موسسه آموزش عالی امام جعفرصادق(ع) شاهرود، در گفتگویی، در ابتدا به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره کرد که فرمودند: مجموعه‌ای‌ از بانوان اهل‌ علم‌ و معرفت‌ که‌ پایبند به‌ ارزش های‌ والای‌ اسلامی‌ هستند برای‌ زمان‌ ما حادثه‌ای‌ پرمعنا تلقی‌ می‌شود، امروز در سایه‌ نظام‌ اسلامی‌ زنان‌ کشور به‌ سمت‌ جمع‌ کردن‌ میان‌ شخصیت‌ علمی‌، اجتماعی‌ و سیاسی‌ با شخصیت‌ دینی‌ و اهتمام‌ به‌ ارزش های‌ اسلامی‌ حرکت‌ می‌کنند و زنان‌ اهل‌ علم‌ و معرفت‌ و تقوا نشان‌ داده‌اند که‌ عروج‌ شخصیت‌ حقیقی‌ زن‌ در پایبندی‌ به‌ ارزش های‌ معنوی‌ است، لذا هدف از تحصیل در حوزه های علمیه  خواهران تقویت معنویت و پایبندی به ارزش های معنوی زنان جامعه است.

خانم شعبانی اظهار داشت: موسسه آموزش عالی امام جعفرصادق(ع) شاهرود، به مدت 13سال دارای مجوز و مشغول به فعالیت بوده، و دارای 4رشته فعال است. بحمدالله خروجی خوبی از دانش اموختگان در این حوزه برای خدمت به جامعه تربیت شده است.

وی در ادامه افزود: هم اکنون این موسسه در مقطع عالی سطح 3 و4 از بین علاقمندان و دارندگان شرایط ، ثبت نام بعمل می آورد.

وی تصریح کرد: مقطع سطح 3 در رشته های تفسیر و علوم قرآن، کلام با گرایش امامت و فقه و اصول  و در مقطع  سطح 4، در رشته تفسیر تطبیقی از بین واجدین شرایط طلبه می پذیرد.

برچسب‌ها