طرح سه شنبه های مهدوی در مدارس دخترانه استان آذربایجان غربی اجرایی می شود
298574

طرح سه شنبه های مهدوی توسط مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) استان آذربایجان غربی و با همکاری بنیاد مهدویت استان در مدارس دخترانه آموزش و پروش اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، طرح "سه شنبه های مهدوی" با موضوع "سبک زندگی مهدوی" که در مدارس دخترانه آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی برگزار می شود، این هفته در دبیرستان دخترانه شاهد عفاف ارومیه با حضور دانش آموزان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رضا میرزایی در این مراسم، به تبیین مباحث مهدویت و شاخصه های سبک زندگی غربی پرداخت و اظهار داشت: دشمنان اسلام و قرآن همه تلاش خود را برای تغییر سبک زندگی دینی نسل جوان ما و سوق دادن آنان به سوی سبک زندگی غربی به کار گرفته اند و لازم است برنامه‌ریزی دقیقی برای مقابله با برنامه های شوم دشمن در این زمینه صورت گیرد.

وی به بیان عوالم زندگی بشر و ارتباط این عوالم و اینکه سعادت و شقاوت بشر در آخرت محصول عملکردش در دنیاست، اشاره کرد و یادآور شد: زیبایی های حقیقی در ظاهر خلاصه نمی شود بلکه زیبایی حقیقی همان عقل انسان هست.

مدیر بنیاد مهدویت استان آذربایجان غربی با اشاره به نقشه ها و برنامه های تبلیغی و ترویجی ضدارزشی و ضددینی دشمنان برای مقابله با فرهنگ مهدویت، ادامه داد: نقش دختران در زمینه سازی ظهور بسیار مؤثر است و لازمه بدست آوردن رضایت امام زمان(عج)، کسب معرفت، شناخت نسبت به حضرت، تقویت محبت و عشق به امام عصر(عج)، اطاعت از ایشان در سایه عمل به وظایف دینی و فرامین الهی و تلاش برای زمینه سازی ظهور است.

حجت الاسلام والمسلمین میرزایی در ادامه به ضرورت توجه دانش آموزان به جایگاه و رسالت خود در زمینه سازی ظهور به عنوان مادران آینده این مملکت و تربیت کنندگان نسل مهدی باور و مهدی یاور اشاره کرد و گفت: توجه به فرهنگ اسلامی و پای بندی به سبک زندگی مهدوی لازمه ایفای نقش مادران آینده است.

استاد حوزه، با تاکید بر این که دشمن با تلاش در فضای مجازی و تبلیغ و جایگزینی ضدارزش ها به جای ارزش ها بنیان خانواده را نشانه گرفته و درصدد از بین بردن قبح خیانت در خانواده است، اضافه کرد: برای پرورش افرادی مانند سردار سلیمانی، باید در خانواده هر یک از اعضاء آن نقش خود را به خوبی ایفاء نماید و به نقش دختر به عنوان مادر آینده که پرورش نسل ها در دامن این عزیزان صورت خواهد گرفت توجه ویژه شود.

برچسب‌ها