زیست مجاهدانه و اخلاق‌مدارانه از ویژگی‌ های مرحومه آقاجانی بود /پیام تسلیت مدیر اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه های علمیه خواهران
298727

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه رودسر، در پی درگذشت معاون فرهنگی این مدرسه گفت: زیست مجاهدانه و اخلاق‌مدارانه از ویژگی‌های مرحومه خانم محبوبه آقاجانی بود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم پورابراهیم، در گفتگویی، ضمن تسلیت درگذشت "خانم محبوبه آقاجانی"، معاون فرهنگی مدرسه علمیه رودسر به جامعه طلاب بیان داشت: حاجیه خانم آقاجانی یک بانوی طلبه فاضله بود که هم در عرصه تحصیل و هم در عرصه کار و فعالیت بسیار کوشا و پرتلاش بود.

وی افزود: تواضع، ادب، خوشرویی، مهربانی و سعه صدر در همه احوالات حتی در شرایط سخت از سجایای اخلاقی وی محسوب می‌شد و در مجموع زیست مجاهدانه و اخلاق‌مدارانه‌ی او الگویی برای طلاب و همکارانش بود.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه رودسر، با اشاره به زندگی تحصیلی ایشان گفت: خانم آقاجانی، تحصیلات حوزوی خود را در سال ۸۲ بعد از اتمام تحصیلات دانشگاهی در مدرسه علمیه رودسر آغاز کرد، لکن در همان سال اول بعد از ازدواج به همراه همسرش به قم عزیمت کرد، در قم ادامه تحصیل داد و پس از بازگشت به رودسر در سال۹۶ اقدام به ادامه تحصیل در مقطع سطح سه نمود.

خانم پورابراهیم در ادامه افزود: وی از سال ۹۸ سکان فرهنگی مدرسه را بدست گرفت و مجاهدانه در راستای ارتقای برنامه‌های فرهنگی مدرسه به لحاظ کمی و کیفی از هیچ کوششی فروگذار نکرد و ایجاد وحدت و انسجام‌بخشی به برنامه‌ها از ویژگی‌های وی در کار بود و ملجأ درد و دل‌های طلاب و دوستانش محسوب می‌شد.

مدیر مدرسه فاطمیه رودسر، با اشاره به گوشه‌ای از زندگی شخصی او اظهار داشت: تربیت و نگهداری از سه فرزند ۴، ۷ و ۱۴ ساله با حجم‌ فعالیت‌هایش در مدرسه و سطح شهرستان شایسته تقدیر بود.

وی ادامه داد: او که خادمی حرم امام رضا(علیه‌السلام) در شهر مقدس مشهد و حرم حضرت معصومه(سلام الله علیها) در قم را در کارنامه داشت، از تجملات پرهیز می‌کرد، هیات‌های هفتگی شب‌های جمعه‌اش همیشه دایر بود و همپای همسر رزمنده‌اش (مدافع حرم) می‌کوشید و هیچ‌گاه اظهار خستگی نمی‌کرد.

خانم پورابراهیم با اشاره به فعالیت‌های اجتماعي مرحومه آقاجانی افزود: تهیه سبد معیشتی، جهیزیه، برپایی موکب و برنامه‌های مناسبتی و فعالیت در بسیج شهرستان از دیگر تلاش‌های او در حوزه اجتماعی و فرهنگی شهرستان رودسر بود.  

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه رودسر در پایان فقدان این معاون فرهنگی را خسارتی برای مدرسه علمیه فاطمیه و شهرستان رودسر دانست و از خداوند منان برای ایشان خواستار رحمت و مغفرت شد و برای خانواده معظم ایشان و جامعه طلاب طلب صبر و اجر کرد.

همچنین در پی درگذشت مرحومه خانم آقاجانی، حجت الاسلام والمسلمین بهشتی پور، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در پیامی درگذشت این بانوی پرتلاش و مسئول کانون رضوان مدرسه علمیه فاطمیه(س) رودسر را تسلیت گفت.

برچسب‌ها