توجه جدی به جهاد تبیین، پاسخی کوبنده به حرکت نابخردانه دشمنان
299453

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گرمی توجه جدی به جهاد تبیین را پاسخی کوبنده به حرکت نابخردانه دشمنان دانست.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، آقای غفور مظفری در نشست بصیرتی - سیاسی مدرسه علمیه ولی عصر(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) شهرستان گرمی، گفت: نیت خالصانه، باورهای صادقانه و خداباوری سبب آزادسازی خرمشهر شد و همین خداباوری می‌تواند سبب پیروزی‌ جامعه در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و غیره شود.

وی بیان داشت: مقاومت مردم خرمشهر حماسه‌ای فراموش‌نشدنی است چراکه مردم این شهر در حالی به مبارزه با دشمن پرداختند که از پیش برای این تهاجم و تجاوز آمادگی نداشتند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گرمی با اشاره به شیطنت‌های دشمن، اظهار داشت: امروزه غرب با راه‌اندازی شبکه‌های متعدد فارسی زبان و با نهایت استفاده از قدرت هنر و رسانه، شرایط کشور را به‌گونه‌ای جلوه می‌دهد که روی ذهن نسل امروزی تأثیرگذار باشد توجه جدی به جهاد تبیین می‌تواند پاسخی کوبنده به حرکت نابخردانه این یاغیان باشد.

مدرسه علمیه ولی عصر(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) با بیش از ۲۰ سال قدمت، در شهرستان مرزی و محروم گرمی واقع شده و تحصیل طلاب با سختی‌هایی همراه است، اما این شرایط هیچ وقت مانع فراگیری علوم دینی توسط طلاب تلاشگر این واحد آموزشی نشده است.

برچسب‌ها