دشمنان با نام آزادی، در کمین دختران و زنان هستند
300244

کارشناس مذهبی، با اشاره بر جنگ نرم دشمنان بر علیه دختران و بانوان گفت: بانوان با مطالعه در زمینه جایگاه ویژه دختران و زنان در اسلام، سطح آگاهی خود را در این زمینه افزایش دهند، چرا که دشمنان با نام آزادی دختران و زنان، در کمین آنان هستند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، جشن میلاد کریمه اهل بیت(علیهم السلام) و روز دختر با عنوان "معصومانه" به همت جمعی از طلاب مرکز تخصصی حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و مدرسه علمیه امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) کرمانشاه در دهه کرامت برگزار شد.

این جشن با حضور دختران نوجوان و جوان و عموم مردم با اجرای سخنرانی، مولودی خوانی، نمایش طنز و مسابقات فرهنگی در فضای شاد و معنوی برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین حسنی، درباره مسائل روز جامعه به ویژه در حوزه دختران صحبت و اظهار داشت: دختران در اسلام و آموزه‌های دینی از جایگاه ویژه و والایی برخوردار هستند.

وی درادامه ضمن بیان فضایل کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) عنوان کرد: هرکس در خانه دختر داشته باشد و او را احترام کند، مصداق این روایت از رسول اکرم(ص) است که فرمودند: روزانه خداوند 12برکت را شامل آن خانه می‌کند و ملائکه در آن خانه رفت وآمد خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسنی، با تأکید بر جنگ نرم دشمنان بر علیه دختران و بانوان و تغییر سبک زندگی گفت: بانوان و دختران جامعه ما لازم است در زمینه جایگاه ویژه دختران و زنان در اسلام و تعالیم اسلامی مطالعه کنند و سطح آگاهی خود را افزایش دهند، چرا که دشمنان با نام آزادی دختران و زنان در کمین آنان هستند.

برچسب‌ها