تبلیغ فرهنگ و پیام غدیر از مهم ترین وظایف شرعی و تبلیغی است
300858

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین، با تاکید بر لزوم اهتمام ارگان‌ها و سازمان‌ها به وظایف خود در قبال موضوع غدیر، گفت: تبلیغ فرهنگ و پیام غدیر از مهم ترین وظایف شرعی و تبلیغی مبلغان است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین رضا کاظم‌لو، در نشست هماهنگی برنامه‌های غدیر با حضور مدیران مدارس علمیه خواهران استان قزوین که در مدیریت استان برگزار شد، با تاکید بر لزوم عمل ارگان‌ها و سازمان‌ها به وظایف خود در قبال موضوع غدیر، گفت:  تبلیغ فرهنگ و پیام غدیر از مهم ترین وظایف شرعی و تبلیغی است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین، با اشاره به آیه 67 سوره مائده افزود: حوزه علمیه باید تبیین غدیر را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد و این اهمیت را می توان از معنای آیه "يَا أَيُّهَا الرَّسُولُ بَلِّغْ مَا أُنْزِلَ إِلَيْكَ مِنْ رَبِّكَ ۖوَإِنْ لَمْ تَفْعَلْ فَمَا بَلَّغْتَ رِسَالَتَهُ" به صراحت فهمید.

در ادامه این نشست دبیر بنیاد بین المللی قزوین گفت: باید با تبلیغات درست و به روز،  پیام غدیر را به گوش جهانیان برسانیم و این نیازمند تخصص در زمینه غدیر و تولید محتواست.  

در ادامه این نشست، مدیران مدارس علمیه خواهران استان قزوین و معاونان مدیریت استان، به ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات خود در چگونگی تولید محتوا و انجام هر چه بهتر این فعالیت ها در مورد عید غدیر پرداختند.

برچسب‌ها