بزرگداشت یاد مرحوم "غلامرضا اقبال"، خیّر فقید مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اردکان
301162

آیین یادبود خیّر فقید مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اردکان، "مرحوم غلامرضا اقبال" با حضور خانواده آن مرحوم و مبلغان مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) با هدف ترویج عملی بخشش و خدمت، در مسجد فاطمه الزهرا(س) اردکان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، آیین یادبود خیّر فقید مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اردکان، "مرحوم غلامرضا اقبال" با حضور خانواده آن مرحوم و مبلغان مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اردکان و جمعی از دانش آموزان با هدف قدردانی از خدمات خیّر بزرگوار و آشنایی کودکان و نوجوانان با اخلاق و منش کرامت و بخشش در مسجد فاطمه الزهرا(س)برگزار شد.

در این مراسم، ابتدا حجت الاسلام والمسلمین احمدیان، از مبلغین فعال حوزه کودک، به اجرای نمایشی در رابطه با بخشش پرداخت و در ادامه دانش‌آموزان به صورت جمعی سوره "فاتحه" را برای شادی آن مرحوم قرائت کردند.

صحبت‌های دختر مرحوم اقبال در مورد شخصیت پدر بزگوارشان و کارهایی که در زمان حیاتش انجام داده، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

حضور خادمین حرم مطهر علی بن موسی الرضا(علیه السلام) و تبرک جستن به پرچم حرم رضوی، پایان بخش مراسم بود که با استقبال حضار واقع شد و لحظات نورانی را برای خانواده مرحوم و دیگر حاضرانضار خلق کرد.

خانم ابراهیمیان، مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اردکان، به طرح"آیه‌های بهار" ویژه نومکلفان اشاره کرد و گفت: این طرح از ابتدای ماه مبارک رمضان با حضور بیش از 350 دانش‌آموز شروع شده است و در مساجد شهرستان اردکان و با مبلغین کودک مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) برای تابستان 1401 ادامه دارد.

برچسب‌ها