جدایی عاشورا از غدیر و ولایت؛ نقشه شوم دشمنان
301986

حجت الاسلام والمسلمین کاظم لو در آیین افتتاحیه دوره تربیت مربی مهدویت گفت: دشمنان درصددند عاشورا را از غدیر و ولایت جدا کنند و امام زمان(عج) را مظهر خشونت نشان دهند، لذا یکی از مهمترین عرصه‌های جهاد تبیین، عرصه مهدویت است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین رضا کاظم‌لو در آیین افتتاحیه دوره تربیت مربی مهدویت که توسط بنیاد مهدویت در حوزه علمیه کوثر قزوین برگزار شد، گفت: باید دروس و مهارت امام زمان شناسی را به مردم، بویژه قشر دانش آموزان بیاموزیم و در این راه، مبلغین در چگونگی بیان مفاهیم و کیفیت آنها، باید به روز باشند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین افزود: امروزه یکی از مهمترین عرصه های جهاد تبیین و آگاهی سازی و آموزش، عرصه مهدویت است که دشمن از طریق ساخت بازی های رسانه ای و فیلم های سینمایی بسیاری از همت خود را بر تخریب چهره امام زمان(عج) و مکتب انتظار و ظهور گذاشته است.

استاد حوزه خاطرنشان کرد: دشمنان میخواهند عاشورا را از غدیر و ولایت جدا کنند و در صددند با جنگ نرم امام زمان(عج) را مظهر خشونت نشان دهند. باید این مسئله در جامعه تبیین شود که آمدن امام زمان(عج) شروع زندگی است نه پایان دنیا.

برچسب‌ها