تاکید بر زیارت امام حسین(ع) در روز عرفه، یعنی رمز بقاء دین پیوستن به مکتب حسینی است
302112

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین، بر بهره برداری از فرصت روز عرفه تاکید کرد و گفت: تاکید بر زیارت امام حسین(ع) در روز عرفه، نشانگر این است که رمز بقاء دین، پیوستن به مکتب اباعبدالله(ع) است و بدون امامت هیچگاه نمی توان به خدا رسید.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین در گفتگویی به مناسبت روز عرفه گفت: عرفه روز شناخت و شکرگزاری است، اگر در عرفه معرفت ما افزایش پیدا کرد، می توان گفت که از آن بهره برده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم لو، با اشاره به فراز "اللهم لاتحرمنی خیر ما عندک" در دعای عرفه اظهار داشت: انسان باید ضمن تلاش های خود برای دین و دنیا، همه امور را به خدا بسپارد و از خداوند آنچه خیر او در آن است را مسئلت کند، چه بسا اموری که انسان آرزوی آنها را دارد، اما خیری در آن نیست.

وی همچنین تصریح کرد  باید این ایام و اعمال مذهبی را قدر دانست و نگذاشت تا با هجمه ها و شبهه افکنی های دشمنان این مراسم کم رنگ شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین خاطرنشان کرد: اینکه یکی از اعمال موکد در روز عرفه، زیارت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) است، نشانگر این است که رمز بقاء دین، پیوستن به مکتب امام حسین(علیه السلام) است و بدون امامت هیچگاه نمی توان به خدا رسید.

برچسب‌ها