حجاب محل تجلی لطافت روح زن است
302453

معاون فرهنگی مدرسه علمیه عالی ولی‌عصر(عج) شهرستان گرمی، حجاب را محل تجلی لطافت روح زن معرفی کرد و گفت: عده‌ای به ظاهر روشنفکر، مخالف حجاب و پوشش زنان هستند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، خانم سمیه یوسفی در همایش تحکیم بنیان خانواده که با همکاری مدرسه علمیه ولی‌عصر(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) در مرقد آقامیرعزیز شهرستان گرمی برگزار شد، بیان داشت: خانواده از ارکان مهم جامعه است که اهمیت‌دادن به آن در جهت پیشگیری از بی‌بند و باری جامعه و تربیت نسل مؤمن و عفیف نقش بسزایی ایفا می‌کند.

وی افزود: حجاب یک حقیقتی به نام "عفت" است که حالتی در قلب بوده و مانع از غلبه شهوات می‌شود.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه ولی‌عصر(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) گرمی در ادامه گفت: وقتی نفس عفیف باشد، قلب حالتی در پیشگاه خدا خواهد داشت که انسان از گناه‌کردن شرم می‌کند، به این حالت قلبی، حیا گفته می‌شود.

خانم یوسفی تصریح کرد: اگر بخشی از بی بندوباری حاکم در یک جامعه توسط قانون کنترل نشود، ضعف فرهنگی برای آن جامعه محسوب شده و ناخواسته برخی افراد تن به بی‌حجابی می‌دهند.

مدرس حوزه علمیه خواهران، حجاب را محل تجلی لطافت روح زن معرفی کرد و افزود: برخی افراد به ظاهر روشنفکر براساس تفکر غربی، مخالف حجاب و پوشش زنان هستند و حجاب را سبب انزوای این قشر از جامعه می‌دانند.
 

برچسب‌ها