انقلاب اسلامی ایران دنباله رو رویداد غدیر است
302831

مدیر مدرسه علمیه عالی ولی‌عصر(عج) شهرستان گرمی به ارتباط غدیر با انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و بیان داشت: به ‌طور قطع این انقلاب دنباله رو رویداد غدیر است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، خانم رباب شهبازی در همایش علمی-بصیرتی که به مناسبت هفته امامت و ولایت در مدرسه علمیه عالی ولی‌عصر(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) شهرستان گرمی برگزار شد، بیان داشت: واقعه غدیر بیانگر بقاء رسالت پیامبر اکرم(صلی‌الله‌علیه‌و‌آله) و دوام دوره الهی آن حضرت در تجلی‌گاه وجود مبارک امام علی(علیه‌السلام) بوده است.

وی گفت: غدیر، نماد اتحاد امت و نشان پیوند رسالت و امامت است و این دو از یک ریشه می‌باشند.

مدیر مدرسه علمیه عالی ولی‌عصر(عج) گرمی به ارتباط غدیر با انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران نیز دنباله‌رو غدیر است، چرا که تأسیس حکومت اسلامی و رعایت قوانین اسلامی نیز همانند واقعه غدیر به طور دقیق و صحیح پایه‌ریزی شده است.

خانم شهبازی اظهار داشت: امتیاز ویژه حکومت انقلاب اسلامی، تأسیس امت واحده و مدیریت مردم است. این امر سبب ایجاد وحدت در جامعه مسلمین شد که از اهداف مهم غدیر نیز همین وحدت است.

مدرس حوزه علمیه خواهران تصریح کرد: غدیر حقیقتی است که از ابتدای خلقت انسان وجود داشته است، اما در هر مقطعی بنا به ظرفیت آن دوره ظاهر شده و اکنون نیز تمام حقیقت غدیر نمایان نشده است و تنها با ظهور امام عصر(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) این امر به کمال خواهد رسید.
 

برچسب‌ها