طلاب خواهر مدارس علمیه علی آباد کتول با شیوه و مهارت کار با نرم افزار نور و مقاله نویسی آشنا شدند
303052

کارگاه آموزشی «آشنایی با نرم افزار نور و شیوه مقاله نویسی ماشینی» با حضور جمعی از طلاب مدارس علمیه کوثر و شهیده بنت الهدی شهرستان علی‌آباد کتول برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، کارگاه آموزشی «آشنایی با نرم افزار نور و شیوه مقاله نویسی ماشینی» از سوی مدرسه علمیه کوثر علی‌آباد کتول با همکاری مدرسه علمیه بنت الهدی این شهرستان برگزار شد.

خانم فهمیه دهسنگی بیان کرد: این کارگاه آموزشی در مدرسه علمیه بنت الهدی به مدت یک روز برگزار شد که حجت الاسلام والمسلمین روح‌الله رحمانی به ارائه آموزش‌هایی در این زمینه پرداخت.

وی افزود: در این دوره استاد به صورت کارگاهی، علاوه بر شیوه استفاده از نرم افزار جامع‌التفاسیر و جامع‌الاحادیث، چگونگی جستجوی احادیث به صورت کلی و جزئی را به طلاب آموزش داد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه کوثر علی‌آباد کتول ادامه داد: آموزش مقاله نویسی ماشینی، شیوه انتخاب موضوع و منبع‌یابی و چهارچوب مقاله از جمله آموزش‌های کاربردی این دوره بوده است.

خانم دهسنگی با اشاره به آموزش‌های اساسی دوره فوق گفت: یکی از آموزش‌های کاربردی این دوره، استفاده از نرم افزار و سایت‌های پیشرفته پژوهشی و درج مطالب علمی در مقاله است که از جمله این سایت‌های پیشرفته، می‌توان به سایت نورمگز، نوریاب و سایت جامع قرآنی اشاره کرد.

برچسب‌ها