هیئت‌های اندیشه‌ورز با ایده‌های خلاقانه، مدیران را در اتخاذ تصمیمات مناسب یاری نماید
304261

سرپرست حوزه علمیه خواهران استان همدان، کارکرد شوراهای اندیشه ورز را شناسایی تهدیدات و تقویت نهادهای فکرسازی دانست و گفت: هیئت های اندیشه ورز با ایده های خلاقانه، مدیران اجرایی را در اتخاذ تصمیمات مناسب و روان سازی امور یاری نماید.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، "نشست شورای اندیشه ورز در عرصه آموزش، فرهنگی، پژوهش و نظارتی" با حضور کارکنان مدیریت حوزه علمیه خواهران استان و مدارس علمیه همدان در موسسه آموزش عالی حوزوی فدک برگزار شد.

خانم معصومه ناطقی خمسه، سرپرست حوزه علمیه خواهران استان همدان، در این نشست، با اشاره به اهداف مهم تشکیل این شوراها گفت: هیئت های اندیشه ورز می توانند با ایده ها و اندیشه های خلاقانه، مدیران اجرایی را در اتخاذ تصمیمات مناسب و تسهیل و روان سازی امور یاری نماید.

سرپرست حوزه علمیه خواهران استان همدان با تاکید بر لزوم ایجاد کانون تصمیم سازی و حل مسائل مربوط به حوزه های علمیه بیان داشت: کارکرد اصلی شوراهای اندیشه ورزی، شناسایی تهدیدات و آسیب های پیش رو و تقویت نهادهای فکرسازی وایده پردازی است.

خانم ناطقی خمسه در ادامه افزود: در اجرای این طرح بایستی اقتضائات بومی مدارس در شهرستان ها و استان در نظر گرفته شود و مصوبات این شوراها باید از ضمانت اجرایی برخوردار باشد.

 در ادامه جلسه هریک از معاونین مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان، ضمن معرفی اعضا، به لزوم تشکیل این شورا های تخصصی پرداختند.

برچسب‌ها